Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، حسین عباسی در جلسه هم اندیشی با دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان پیشوا با ابراز خرسندی از توفیق خدمت به مردم این شهرستان گفت: با همدلی، تعامل و همکاری همه مجموعه های فعال در شهرستان می توانیم منشاء اثرات و برکات در این منطقه و حتی در سطح کلان کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از زحمات همه کسانی که در گذشته منشاء خدمات در شهرستان پیشوا بودند اظهار کرد: مدیریت روستاها بر عهده دهیاران است و مردم در هر لحظه ای از شبانه روز وقتی با مشکلی روبرو می شوند به دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مراجعه می کنند.

عباسی بیان داشت: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در این برهه از زمان به خصوص در مناطقی مانند پیشوا که از قدمت و تقدس خاصی برخوردار است علاوه بر ارزش و موهبت الهی، امانت و ودیعه ای است که فقط با خدمت صادقانه می توان ادای امانت نمود.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: ما مسؤولان در نظام اسلامی با اعتقادات، نگاه و رویکرد مردم سر و کار داریم و اگر خطایی ازما سر بزند موجب تغییر نگاه مردم می شود و این اصلی ترین راهبرد دشمن است تا نگاه مردم را نسبت به مسؤولان و نیروهای مدافع نظام جمهوری اسلامی  تغییر دهد.

عباسی با اشاره به اهمیت پایبندی به اصول اعتقادی و اخلاقی در رفتار و منش مسؤولان گفت:‌ مسؤولان باید در رفتار خود دقت کنند چرا که عملکرد آنها زیر ذره بین نگاه های مردم قرار دارد.

او افزود: مسؤولیتی که به واسطه اعتماد مردم بر عهده ما نهاده شده است را باید وسیله ای برای خدمتگزاری به آنان قرار دهیم و تلاش خود را معطوف به رفع مشکلات آنان نماییم.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره وضعیت و شرایط امروز جامعه ادامه داد: مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تلاش "خالصانه" و "دلسوزانه" داشته باشند؛ این کلمات بار حقوقی و معنوی داشته و ملازمات خاص خود را دارند و اگر این الفاظ را بشکافیم بیشتر به اهمیت آنها واقف می شویم.

عباسی افزود: امروز در حالی برای جشن چهل سالگی انقلاب آماده می شویم که به واسطه روحیه سلطه در جهان، فشارهایی بر کشورمان تحمیل می شود تا میان مردم و مسؤولان، میان مسؤولان با مسؤولان و میان مردم با مردم تفرقه ایجاد کنند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش دهیاران در خدمت به مردم گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هستند و وجهه همت آنان باید عمران و آبادانی روستاها و عمل بر اساس قانون باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب جهان شوراهای اسلامی مشکلات نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از شوراهای شهرستان‌ها و ۸۵ شورای شهر استان، شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی شهسواری در همایش رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران استان، اظهار کرد: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

وی با اشاره به اینکه از میان ۴۴۵ نفر عضو شوراهای شهرهای استان، ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند، از برگزاری شش هزار و ۷۳۹ جلسه شوراهای شهرهای استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شوراهای اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از شوراهای شهرستان‌ها و ۸۵ شورای شهرهای استان، شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش ایمنا، تقدیر از رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان و اعضای شورای استان، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان از دیگر برنامه‌های این همایش دو روزه بود.

کد خبر 749088

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند