Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@02:08:33 GMT

رونمایی از مستند فرزند امام در تالار اسوه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۷۵۹۶

رونمایی از مستند فرزند امام در تالار اسوه

مراسم رونمایی از مستند «فرزند امام» با حضور هنرمندان و مستندسازان مطرح کشور، در تالار اسوه بنیاد روایت فتح برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی، مراسم رونمایی از مستند «فرزند امام» با حضور هنرمندان و مستندسازان مطرح کشور، در تالار اسوه بنیاد روایت فتح برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مستند «فرزند امام» با بررسی تاریخ معاصر کشور پاکستان، روایتگر زندگی سید عارف سید حسینی از روحانیان شیعه پاکستان و رهبر نهضت جعفریه است.

این مستند با معرفی شخصیت ویژه شهید بزرگوار ضمن تشریح فعالیت‌های اجتماعی سیاسی او به تبیین نقشه برجسته وی در کشور پاکستان می‌پردازد.

مستند «فرزند امام» به کارگردانی سید محتشم علی نقوی مستندساز پاکستانی با انگیزه شناساندن چهره‌ی سیدعارف سید حسینی به نسل جوان در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه و تولید شده است.

گفتنی است در آستانه سی امین سالگرد شهادت سید عارف سید حسینی مراسم رونمایی از مستند فرزند امام با حضور هنرمندان و مستندسازان مطرح کشور شنبه ۱۳ مرداد ماه در تالار اسوه بنیاد روایت فتح در تقاطع خیابان انقلاب اسلامی و خیابان بهار شیراز برگزار می‌شود.

شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی

دکتر سید ابراهیم رئیسی که برای سفر ۲ روزه به پاکستان سفر کرده است، مورد استقبال رسمی نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از گارد تشریفات حاضر سان دیده و دکتر رئیسی به رسم دوستی و یادبود نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان غرس کرد.

سپس رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی خواهند کرد.

دکتر رئیسی و شهباز شریف پس از مراسم استقبال رسمی با یکدیگر دیدار خصوصی خواهند داشت.

پیش از این مراسم و در بدو ورود رئیس جمهور نیز وزیر امور خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت دکتر رئیسی، ورود وی به این کشور را خیرمقدم گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود
  • ادامه اجراهای «سه‌خواهر» در تالار مولوی/ رونمایی از اولین عکس‌های نمایش
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود