Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@16:16:48 GMT

برتری دانش‌آموزان البرزی در مسابقات کشوری قرآن

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۷۶۲۱

برتری دانش‌آموزان البرزی در مسابقات کشوری قرآن

مسعود مهران‌نیا در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این دانش‌آموزان در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که به میزبانی تهران برگزار شد در بخش آوایی موفق به کسب این رتبه‌های برتر شدند.
وی با اشاره به اینکه هرساله دانش‌آموزان البرزی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز برای استان افتخارآفرینی می‌کنند، گفت: در این دوره از مسابقات «فاطمه ترکاشوند» رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن‌کریم را در دوره متوسطه اول به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهران‌نیا تصریح کرد: «مهدیه قزلباش» و «زهرا برومند» نیز رتبه سوم حفظ 20 جز قرآن را در دوره دوم متوسطه از آن خود کردند.
این مسئول بیان کرد: «حمیده پناهی» رتبه اول حفظ پنج جز قرآن‌کریم را در دوره اول متوسطه و «زینب آقایی» رتبه سوم رشته قرائت تحقیق دوره دوم متوسطه را به دست آورد.
وی گفت: فاطمه صمدی در رشته قرائت تحقیق دوره اول متوسطه و «زینب رضوان‌زاده» در رشته قرائت ترتیل دوره اول متوسطه حائز رتبه چهارم کشوری شدند.
انتهای پیام./

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فعالیت های قرآنی آموزش و پرورش مهران نیا دانش آموز عترت نماز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی فردا 19 اردیبهشت آغاز و تا ۲۱ ادامه دارد. این جشنواره در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، کتابخانه و مرکز اسناد دکتر حبیبی برگزار می‌شود.

تمام تلاش باشگاه از برگزاری این رویداد آماده کردن دانش‌آموزان برای انجام یک پروژه واقعی و آکادمیک در محیط دانشگاه است. دانش‌آموزان با انجام دادن یک پروژه در مدرسه بر اساس طرح یادگیری پروژه‌محور با اصول و فرآیند انجام یک پروژه از طرح سوال پژوهشی و یافتن مسئله گرفته تا مشاهده و جمع‌آوری اطلاعات، فرضیه‌سازی، انجام آزمایش، تجزیه و تحلیل، ارائه نتیجه و پیشنهاد و ... آشنا می‌شوند و مشق پژوهش انجام می‌دهند، صرف نظر از محصول و نتیجه پروژه، آنچه که در این رویداد اهمیت دارد این است که دانش‌آموزان روش انجام یک پروژه و تحقیق را اصولی و درست یاد بگیرند.

در این دوره از جشنواره بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ دانش آموز از ۲۶ استان کشور در قالب 765 تیم دانش‌آموزی شرکت کردند که ان‌شاءالله از فردا تا ۲۱ اردیبهشت دستاورد‌های پژوهشی خود را ارائه می‌کنند. در این دوره از جشنواره حدود ۱۶۰ تیم از مدارس سما شرکت می‌کنند. دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی از پیش‌دبستان تا پیش‌دانشگاهی در این رویداد شرکت می‌کنند؛ اما اکثر دانش‎آموزان شرکت‌کننده در این دوره مقاطع دبیرستان دوره اول (هفتم، هشتم و نهم) هستند.

در این دوره بخش بازی‌ها و آزمایش‌های علمی مهیج با برگزاری بیش از ۲۰ بازی و آزمایش علمی جالب با هدف ایجاد جذابیت و شور و نشاط علمی و افزایش علاقه دانش‌آموزان به موضوعات علمی خصوصا موضوعات فیزیک و شیمی طراحی و در سه روز برگزاری رویداد اجرا می‌شود. همچنین توسط باشگاه پژوهشگران واحد علوم و تحقیقات و اعضای انجمن‌های علمی واحد، تور علمی و بازدید از آزمایشگاه‌های واحد علوم و تحقیقات را در برنامه داریم. در بخش پنل‌های سخنرانی و کارگاه‌های ویژه دانش‌آموزان و معلمان نیز از اساتید خاص و برجسته دعوت شده است.

به گزارش آنا، این جشنواره با حضور 2 هزار و 500 دانش‌آموز در 765 گروه از 26 استان از روز 19 تا 21 اردیبهشت از 9 تا 16 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری