Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام  جعفر مرتضوی در جمع مسئولان کانون مداحان، مسئولان شورای هیئت های مذهبی افزود: هئیت های مذهبی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمن دارند.

وی بیان کرد: هیئت های مذهبی باید مردمی باشند تا بتوانند تا به اهداف مورد نظر جامعه عمل بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه  بیان کرد: با توجه به پیگیری های مردمی و اعلام نیاز دو شهرستان بن و سامان نسبت به راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی، این اداره کل تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند با وجود نبود اعتبارات، هر چه زود تر این ادارات را راه اندازی کند.

حجت‌الاسلام مرتضوی با بیان اینکه درخواست ها و انتظارات مردمی از اداره کل تبلیغات اسلامی بسیار زیاد است، افزود: نظام، نظام اسلامی است و تمام توقعات مردم به حق و به جاست و ما باید دین اسلام را در بین آحاد مردم گسترش بدهیم.

کد خبر 4363344

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شهرکرد بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد یاسوج شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند دهه کرامت زلزله سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم

رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یهودیان در کل دنیا ۱۵ میلیون نفر هستند اصلا جمعیتی نیست، یهودیان در جهان تمام شدند. اکثر یهودیان اصلا مذهبی نیستند. آنها سکولار و عیاش و خوشگذاران هستند که اهل عبادت نیستند؛ یهودیانی هم که مذهبی هستند ضد اسرائیل هستند و پرچم آنها را آتش می زنند. یک زمانی فقط در ایران پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش می‌زدند الان در ۱۲۰ کشور جهان آتش می‌زنند. یک زمانی در تنها در ایران مرگ بر اسرائیل می‌گفتند ولی الان در ده‌ها کشور و همه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا مرگ بر آمریکا می‌گویند. چه کسی باور می‌کرد در دانشگاهای آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند؟ یکی از مقامات امنیتی آمریکا رسما اعلام کرد اغتشاشات دانشگاهای آمریکا زیر سر ایران است./دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند