Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اسبق وزارتخارجه و سفیر سابق ایران در ایتالیا گفت: تناقض گویی میان مقامات ارشد ایالات متحده نشان می‌دهد که نبایدکمترین حسابی روی مواضع کسانی که پایبند به هیچ تعهد و نزاکتی نیستند باز کرد. سید محمد حسینی سخنگوی اسبق وزارتخارجه و سفیر سابق ایران در ایتالیا در خصوص اظهرات ضدونقیض مقامات آمریکایی در مور مذاکره بی قیدوشرط با ایران که از یکسو از سوی رئیس جمهورآمریکا مطرح شد و از سوی دیگرچند ساعت بعد از طرف وزیر خارجه آمریکا با تغییر۱۸۰درجه‌ای مواجه شد و پمپئو اعلام کرد مذاکره با ایران با پیش شرط مسائل منطقه‌ای و مسائل هسته‌ای خواهد بود گفت:به هرحال این رویکرد متناقض رئیس جمهور و وزیرخارجه آمریکا  هم می‌تواند ناشی از سردر گمی و ناهماهنگی مقامات آمریکایی در قبال مواضع محکم و مقتدرانه مقامات جمهوری اسلامی ایران باشد و هم می‌تواند نشانه‌ای از هیجانات آنی و لحظه‌ای آقای ترامپ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 سفیر سابق ایران در ایتالیا به هر حال تناقض گویی میان مقامات ارشد ایالات متحده نشان می‌دهد که نباید کمترین حسابی  روی مواضع کسانی که پایبند به هیچ تعهد و نزاکتی نیستند و سیاست‌های خصمانه خود علیه منافع و مصالح ملی کشورمان را تشدید می‌کنند، باز کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا ترامپ پمپئو نقض عهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند