Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:17:52 GMT

زلزله ۱۰ ریشتری در برج میلاد، جذاب‌ترین سیرک ایران در برج میلاد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۸۱۷۳

زلزله ۱۰ ریشتری در برج میلاد، جذاب‌ترین سیرک ایران در برج میلاد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نمایش پر هیجان موتور سواری، حرکات اکروباتیک، دلقک‌های شاد و گوی مرگ،... شبی به یادماندنی را برای شما خواهد ساخت. تخفیفان یک بار دیگر یک پیشنهاد کهکشانی را برایتان مهیا کرده است تا در برج میلاد تهران و در کنار بیش از  چند صد تماشاگر دیگر شاهد غوغای هنرمندانی از سرتاسر جهان باشید و معنای یک سیرک بین‌المللی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاهده توضیحات بیشتر سیرک

حضور در این برنامه فرصتی است تا به‌راحتی از ته دل بخندید، شادی کنید و آن را با دوستان و خانواده خود تقسیم کنید، هیجان را تجربه کنید و از دیدن نمایشی عالی و حرفه‌ای لذت ببرید.

این سیرک با هنرنمایی هنرمندان بین المللی از ۱۰ کشور مختلف، جدیدترین برنامه‌ها را برای تابستانی پر هیجان مهیا می‌کند. هنرمندان باتجربه و زبردست شما را با هنرشان میخکوب می‌کنند.

همچنین می‌توانید از تخففیان انواع خدمات متنوع امروزه از جمله بلیط قطار، رزرو رستوران، رزرو هتل، بلیط ارزان هواپیما و کد تخفیف هزاران کار دیگر از جمله خدماتی است که به تازگی به تخفیفان اضافه شده و تخفیفان به انجام آنها مفتخر است.

برای خرید بلیط سیرک ایران پرتغال کلیک کنید.

کد خبر 4362670

منبع: مهر

کلیدواژه: برج میلاد تخفیف سیرک بانک صادرات سرمایه گذاری خرید آنلاین نمایشگاه الکامپ سفارش آنلاین سفرهای تابستانی تسهیلات اقامت جذب سرمایه گذاری گردشگری بانک مرکزی ایران فرش ماشینی طراحی بلیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با کاهش قیمت اونس طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران کاهش یافت.

بر همین اساس، هر گرم طلای ۱۸عیار با کاهش ۸۶ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز ۱۵ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر، در بازار سکه قیمت سکه امامی ۹۰۷ هزار تومان کاهش یافت. به این ترتیب، قیمت سکه امامی به ۴۲ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان رسید.

نیم سکه نیز ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت داشت. در حال حاضر نیم‌سکه ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

۲۲۳۳۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898795

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب