Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ و رئیس کلانتری 124 قلهک در رابطه با جزئیات این خبر گفت: صبح امروز در یکی از خیابان‌های قلهک یک واحد مسکونی توسط سارقان مورد سوء قصد قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: سارقان با شکستن حفاظ پنجره وارد منزل شده و بلافاصله با جستجو در خانه کلید گاوصندوق موجود در خانه را پیدا کرده و بعد از بازکردن گاوصندوق طلاجات و وجه نقدی که در داخل گاوصندوق بوده را به سرقت برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کارخانه گفت: سارقان پس از برداشتن مقداری طلا به ارزش 80 میلیون تومان و 500 هزار تومان وجه نقد از داخل گاوصندوق،  در حال فرار با صاحبخانه  روبرو می‌شوند. در این هنگام یکی از سارقان با اسلحه‌ای که در دست داشته اقدام به شلیک به سر صاحبخانه می‌کند که خوشبختانه ماشه اسلحه گیر کرده و عمل نمی‌کند. در این هنگام با استفاده از اسپری کردن گاز اشک آور به سمت صاحبخانه موفق به فرار می‌شوند. در همین حال یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال عبور از خیابان مورد نظر بوده که سارق سعی می کنند این خودروی سواری را به سرقت برده و با آن فرار کنند.

رئیس کلانتری 124 قلهک افزود: با همکاری مردم حاضر در محل و حضور پلیس مأموران کلانتری قلهک در ابتدا موفق به دستگیری یکی از سارقان شدند.

وی گفت: در بازرسی از این سارق یک قبضه اسلحه به همراه وجه نقد سرقتی و مقداری طلا و جواهر کشف شده است.

سرهنگ کارخانه گفت: در اعترافات و بازجویی از سارق وی محل اختفای همدستان خود را معرفی کرد و پس از این با کسب مجوز قضایی در بازرسی از منزل متهمان سه نفر بازداشت شدند و تعدادی اموال مسروقه توسط پلیس کشف و ضبط گردید.

کارخانه در ادامه افزود: سارقان بازداشت شده همگی دارای سابقه سرقت هستند که به صورت باند در محلات شمال شهر اقدام به سرقت از منازل مسکونی می‌کرده اند. این باند چهار نفره با استفاده از تالیور اقدام به شکستن درب‌های منازل می‌کردند و سرقت را انجام می‌دادند.

رئیس کلانتری 124 قلهک افزود: سارقان در ابتدا با پرتاب کردن چند سنگ به سمت پنجره خانه‌های با ظاهر زیبا و مجلل، خالی بودن منازل را بررسی و سپس اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ کارخانه در توصیه به مردم گفت: در طبقات اول خانه‌ها ساکنان می‌بایست از حفاظ و نرده‌های امنیتی استفاده کنند و زمانی که از منزل خارج می‌شوند با همسایگان و کسانی که مورد اعتماد هستند،  خالی کردن منزل را به آنها اعلام کنند تا همسایگان بتوانند موارد مشکوک را به پلیس اعلام کنند. همچنین در صورت مشاهده کوچکترین موارد مشکوک از جمله دوره‌گردهای داخل خیابان با پلیس 110 تماس حاصل فرمایند تا با حضور پلیس از سرقت‌های احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.   وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز