Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-08@15:34:09 GMT

قتل پدرزن توسط داماد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۸۲۶۵

قتل پدرزن توسط داماد

به گزارش امتداد، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری شدید با سلاح سرد که عصر روز سه شنبه (۹ مرداد) در یکی از محلات هرسین اتفاق افتاد، ماموران پلیس به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید:

قتل به‌ خاطر سوءظن به همسر انکار قتل عروس خانواده در بازسازی صحنه جنایت +عکس

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد جوانی ۲۰ ساله به دنبال اختلافات خانوادگی به درب منزل پدرهمسرش مراجعه و ابتدا همسر خود را با ضربه چاقو مجروح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آمویی تصریح کرد: این فرد در ادامه با پدر و مادر همسرش نیز درگیر و به وسیله چاقویی که همراه داشته آنها را به شدت مجروح می‌کند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: افراد مجروح توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شوند، اما متاسفانه پدرخانواده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: حال عمومی مادر و دختر خانواده نیز که مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته بودند، رضایت بخش گزارش شده است.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه داماد خانواده پس از ارتکاب جنایت فرار کرده، گفت: تلاش برای دستگیری وی با جدیت ادامه دارد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کرمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به قتل در کرمانشاه و متواری شدن فرد قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از محلات شهر قدس تهران شده و پس از هماهنگی‌های لازم به محل اعزام و نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: با انتقال متهم ۲۸ به پلیس آگاهی کرمانشاه و انجام بازجویی‌های لازم، این فرد به ارتکاب قتل جوان ۳۱ ساله اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات ملکی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی از قاتل دستگیر شده، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6100784

دیگر خبرها

  • برپایی ۶۴۵ صندوق اخذ رأی برای انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • فرود بالگرد حامل نظامیان مجروح اسرائیلی در بیمارستان ایخیلوف+ عکس
  • خودسوزی داماد بعد از جنایت هولناک | اداهای پدر باعث قتل دختر شد
  • خواست پدرزن برای قصاص دامادش
  • کشته شدن یک اسیر دیگر صهیونیست در غزه+فیلم
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • چند شهید و مجروح پس از آغاز حمله اشغالگران به رفح
  • آدم ربایی در شیراز