Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:42:02 GMT

اصفهان| ۴ هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۸۵۰۸

اصفهان| ۴ هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در دوره‌های گذشته با سفر مقامات کشوری به شهرستان‌ها توقع‌های بسیاری ایجاد شد، که نتیجه آن ۴ هزار طرح نیمه‌تمام است که تنها کلنگ آن بر زمین زده شده است. ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، امیر رضا خادم ظهر امروز در همایش تجلیل از قهرمانان ورزش شهرضا در سال 96 با بیان اینکه شهید همت افتخاری برای کشور است، اظهار داشت: بزرگواری و رشادت این سردار در کنار همه شهدای این منطقه نیازمند تعظیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نتوانستیم اجر و قدر شهدا را بدانیم و در مسیرشان حرکت کنیم و ما به همه شهدا مدیون هستیم، افزود: استان اصفهان در کشور سرآمد شهدا است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به مشغله‌ای که دارم نمی‌توانم در همه شهرستان‌ها حضور پیدا کنم اما وقتی نماینده مردم شهرضا و دهاقان این مراسم را مطرح کردند، لازم دانستم در این مراسم شرکت کنم.

وی با اشاره به فعالیت نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در فراکسیون ورزش و جوانان مجلس، بیان کرد: کشور در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارد، در دوره‌های گذشته با سفر مقامات کشوری به شهرستان‌ها توقع‌های بسیاری ایجاد شد، که نتیجه آن 4 هزار طرح نیمه‌تمام است که تنها کلنگ آن بر زمین زده شده است.

خادم با بیان اینکه وعده‌های بی اساس سبب ناامیدی مردم می‌شود، تصریح کرد: عدالت در کشور ناعادلانه تقسیم شده است، رفتن‌ها و نرفتن‌های مقامات کشوری در استان و شهرستان‌ها نباید منجر به توزیع ناعادلانه امکانات شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته توقعاتی ایجاد شده که درست نیست، خاطرنشان کرد: بیش از 4 هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که تنها کلنگ آن بر زمین زده شده است و در حال حاضر کشور توان تخصیص بودجه حداکثری به این طرح‌ها را ندارد، بعضی مکان‌ها بالای یک درصد و بعضی مناطق مثل شهرضا و دهاقان کمتر از نیم درصد فضای ورزشی دارند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به معضل کمبود آب در استان اصفهان، افزود: در چنین شرایطی موضوعات ورزشی، فرهنگی و هنری آخر صف قرار می‌گیرد چون مردمی که برای آب خوردن مشکل دارند وقت ورزش کردن ندارند, اما همه در تلاش هستند که بودجه‌ها جذب شود.

وی با اشاره به تخصیص یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به ورزش شهرستاهای شهرضا و دهاقان، گفت: 100 میلیون تومان برای ورزش بانوان، 250 میلیون تومان برای تکمیل زمین چمن مصنوعی و 500 میلیون برای احداث خانه جوان شهرضا اختصاص یافته است.

خادم با بیان این‌که 800 میلیون تومان اعتبار از منابع مالی استانی برای ورزش شهرضا جذب شده است، بیان کرد: 10 زمین چمن ورزش از سوی وزیر ورزش و جوانان برای شهرستان شهرضا قول داده شده است، توافق‌های آن انجام و دو زمین آن آماده چمن مصنوعی است و به زودی چمن مصنوعی پهن می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم

طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

شایان  ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد