Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@08:48:05 GMT

قرارداد نویمایر با استقلال تهران به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۸۶۰۸

قرارداد نویمایر با استقلال تهران به ثبت رسید

بازیکن جدید استقلال قراردادش را با این تیم ثبت کرد.

طرفداری- مارکوس نویمایر، بازیکن آلمانی جدید استقلال که روز گذشته به این تیم پیوست امروز با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد خود را با این استقلال ثبت کرد.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارساستقلالبرچسب‌ها: مارکوس نویمایرنقل و انتقالات استقلال برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ گل زیر طاقی ژردان شکـــیری در تمرینات لیورپولبا جدایی دینیه؛ کوکوریا مذاکراتش با دیگر باشگاه‌ها را متوقف کرده استفول مچ منچستریونایتد - رئال مادرید (دوستانه پیش فصل 2018)رسمی؛ ایمان مبعلی به استقلال خوزستان پیوستفول مچ بارسلونا - رم (دوستانه پیش فصل 2018)یزدی، سرمربی استقلال خوزستان: با اینکه مشکل مالی داریم اما قطعا در لیگ برتر می مانیمرونمایی علی دایی از بهترین مربیان و بازیکنان دنیا؛ از صلاح و مودریچ تا کلوپ و دشانفول مچ تاتنهام - میلان (دوستانه پیش فصل 2018)دانلود؛ تبریک تولد نوانکو کانو توسط باشگاه آرسنالامید سام کن: خداداد عزیزی از بزرگان فوتبال است؛ نمی‌خواهیم برای بقا بجنگیماکیپ: هیچ پیشرفتی بین پاری سن ژرمن و والنسیا در انتقال گوئدس حاصل نشده استدانلود؛ گل های ماندگار بوندس لیگا - یاکوب بلاژیکوفسکی به بایرن مونیخ (2008/09)حسن زاده: وقتی یک تیم را به دلیل رفتار تماشاگران تنبیه می‌کنیم، به دلیل ناتوانی باشگاه در هدایت تماشاگرانش استدانلود؛ واکنش های برتر تراشتگن با پیراهن بارسلونا در لالیگاورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 31 جولای 2018موندو: آبیدال ملاقات با پوگبا در لس آنجلس را تکذیب می‌کندنام 24 بازیکن پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ثبت شددانلود؛ گل ها و مهارت های برتر مارکوس رشفورد در فصل 2017/18 (قسمت دوم)واکنش هافبک عراقی به خبر توافق با استقلال؛ طارق: هنوز تصمیم نهایی خودم را نگرفته‌امواکنش مسئولان نساجی به حواشی ایجاد شده درباره تبانی با بازیکن راه آهن بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه فوری؛ اینتر برای خرید لوکا مودریچ از رئال مادرید تلاش می‌کندبارسلونا 2-4 آ اس رم؛ گلادیاتورها باز هم طعم شیرین کامبک را مقابل کاتالان‌ها تجربه کردندمنچستریونایتد 2-1 رئال مادرید؛ رونمایی از رئالِ مدل لوپتگی با شکست مقابل شیاطین سرخرسمی؛ مرتضی تبریزی به استقلال پیوستپست اینستاگرامی مبهم کارلوس کی روش؛ بوی خداحافظی می آید؟جزئیات بیشتر از علاقه اینتر به لوکا مودریچ؛ هافبک کروات بالاتر از ویدال، اولویت اصلی نراتزوری در خط هافبکرسمی؛ مارکوس نویمایر به استقلال پیوستمورینیو: رئال مادرید قطعا نبود رونالدو را احساس خواهد کرد اما باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر استرسمی؛ شیمه ورسالیکو از اتلتیکو مادرید به اینتر پیوسترسمی؛ رئال مادرید در جام سانتیاگو برنابئو به مصاف میلان خواهد رفتادعای سان: منچسترسیتی به دنبال جذب قدوس؛ گواردیولا بازی ملی پوش ایرانی را از نزدیک تماشا کرده است!مبلغ قرارداد مرتضی تبریزی و مارکوس نویمایر با استقلال مشخص شداز کین و صلاح تا لوکاکو و هازارد؛ ده بخت اصلی کفش طلا در لیگ برتر انگلستانتوئیتر آ اس رم دیگر نمی خواهد در توئیتر کلمه مالکوم را ببیند! (عکس)توئیتر آ اس رم دیگر نمی خواهد در توئیتر کلمه مالکوم را ببیند! (عکس) 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مندی با رئال مادرید در پایان فصل آینده به اتمام خواهد رسید و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به فروش برسانند تا مانع از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد شوند. 

عملکرد این بازیکن در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو هم به هیچ وجه مورد قبول مدیران این باشگاه نبوده است و آنها از سال گذشته در تلاش بودند که بتوانند او را هرچه زودتر به فروش برسانند اما پیشنهاد قابل قبولی برای این بازیکن دریافت نکردند. 

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که دو باشگاه لیورپول و آرسنال به صورت جدی در حال بررسی شرایط این ستاره فرانسوی هستند و احتمالا به زودی پیشنهادی را به رئال مادرید ارائه خواهند داد. گفته می‌شود که آنها تماسی هم با نمایندگان او داشته‌اند. 

مندی که در سال 2019 با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو از لیون به رئال مادرید پیوست، نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند اما منابع اسپانیایی مدعی شده بودند که مایل است به حضورش در این باشگاه ادامه دهد و شاید روند جدایی‌اش خیلی آسان نباشد.

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید