Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@00:44:21 GMT

2.5 درصد جمعیت خلیل آباد را معلولان تشکیل می دهند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۸۶۵۵

2.5 درصد جمعیت خلیل آباد را معلولان تشکیل می دهند

رئیس اداره بهزیستی خلیل آباد با بیان اینکه 2.5 درصد جمعیت خلیل آباد را معلولان تشکیل می دهند، گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده در سه ماهه ابتدای امسال 61 درصد از اماکن دولتی شهرستان مناسب سازی نشده اند؛ این در حالی است که از 25 مصوبه پارسال در خصوص مناسب سازی، 10 مصوبه اجرایی نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین اسماعیلی ثانی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، با اشاره به اینکه واحد امور اجتماعی اداره بهزیستی خلیل آباد 130 خانوار شامل زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد، اظهار داشت: اکنون در واحد توان بخشی بیش از 1300 معلول را تحت پوشش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 2.5 درصد جامعه این شهرستان را معلولان تشکیل می دهند که شامل معلولان جسمی حرکتی، ذهنی، نابینا و ناشنوا و بیماری های مزمن می شوند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 270 معلول به درجه معلولیت شدید و بسیار شدید خدمات مستمری دریافت می کنند.

رئیس اداره بهزیستی خلیل آباد با اشاره به قانون مناسب سازی محیط ، تصریح کرد: کلیه ادارات و سازمان ها باید به گونه ای عمل کنند که امکان دسترسی برای معلولان همانند افراد عادی فراهم باشد اما بر اساس ارزیابی های انجام شده در سه ماهه ابتدای امسال 61 درصد از اماکن دولتی شهرستان مناسب سازی نشده اند؛ این در حالی است که از 25 مصوبه پارسال در خصوص مناسب سازی 10 مصوبه اجرایی نشده است.

وی در پایان با بیان اینکه علت اکثر تشکیل پرونده ها در واحد توانبخشی این شهرستان، طلاق است، گفت: پارسال 20 درصد طلاق ها در شهرستان منجر به سازش شد که در استان 16 درصد است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان

محسن وفایی اظهار کرد: نظارت دامپزشکی بر مراکز استحصال، فرآوری، بسته‌بندی و عرضه مواد خام دامی به‌صورت شبانه‌روزی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ۷۰۰ کیلوگرم ضایعات مرغ منجمد و تاریخ منقضی در شهرستان خرم‌آباد جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

وفایی افزود: مردم هنگام خریدن فرآورده‌های خام دامی (گوشت قرمز، سفید و ...) به شرایط ارگانولپتیکی (ظاهری)، تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنند و در صورت دیدن هرگونه تخلف، به اداره دامپزشکی شهرستان یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی