Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراین اردو حدود 16کلاس(بصیرتی،اخلاقی ،دینی ،مذهبی ) 4 همایش و 4 جلسه فوق برنامه و همچنین مسابقات ورزشی انجام شد

با حضور استادان مجرب ازجمله حجت اسلام شیخ محمد رضا غروی امام جمعه موقت بخش صیدون و حجت اسلام قیصری استاد حوزه و همچنین طلبه خواهر بهروزی و آریک مسئول تربیت آموزش حوزه و راوی 8 سال دفاع مقدس جناب آقای اصغر خلیلی معاون اداره آموزش وپرورش منطقه صیدون جهت تدریس استفاده گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو به منظور آموزش وتوانمندسازی فرمانده وشورای واحدهای پیشگام و رشد وارتقای استعداد دانش آموزان نخبه و دارای زمینه درقالب پذیرش و همچنین ایجاد پذیرش مسئولیت درآینده با ایجاد زمینه های علمی و مهارتی و کادر سازی دانش آموزان برگزار گردید

لازم به ذکر است برای اردوی یاوران ولایت دو بخش:

کلاس های تشکیلاتی ، تربیتی و آموزشی فرهنگی و فوق برنامه انجام شد که از اساتید بنام و کارشناسان دانش آموزی و مشاوران فرهنگی در این دوره طبق سنوات گذشته استفاده شد پس از اتمام این دوره گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اعطاء گردید که این دانش آموزان با شروع فعالیت های مدارس به عنوان فرمانده واحد پیشگام و تحقق اهداف بسیج دانش آموزی ( دانش آموز انقلابی ، مدرسه انقلابی ) فعالیت خود را آغاز می کنند.

خانم مقصودی وخانم حسینی ازپرسنل سازمان دانش اموزی ازاین اردو بازدید نمودند وپس از زیارت مرقد مطهر امامزاده عبدالله (ع ) اختتامیه مراسم باحضورحاج آقا بهمنی امام جمعه محترم بخش صیدون صورت پذیرفت است

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین