Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@23:41:28 GMT

سکوت فقط شرایط را سخت‌تر می‌کند آقای روحانی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۸۸۰۴

خرداد:درست در همین اوضاع بحرانی تنها کسانی که اطلاعات دقیق و بالتبع تحلیل های درست تری دارند سکوت کرده‌اند و نه خبری می‌دهند و نه تحلیلی.
چند هفته‌ای شده که مردم زندگی آرامی ندارند. دلار و سکه ساعت به ساعت جهش می‌کنند و قیمت محصولات مصرفی و تولیدی را با خود بالا و بالاتر می‌برند. هیچ کس تحلیل درستی از شرایط ندارد، هر کس بنا به فهم و اطلاعات ناقص خود تحلیلی می‌دهد و سرگیجه مردم را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد به نقل از عصر ایران،درست در همین اوضاع بحرانی تنها کسانی که اطلاعات دقیق و بالتبع تحلیل های درست تری دارند سکوت کرده‌اند و نه خبری می‌دهند و نه تحلیلی. 
هیچ کس نمی‌داند در این شرایط بحرانی در سطوح عالی نظام چه تصمیماتی در حال اتخاذ است. هیچ کس نمی‌داند در این شرایط آیا دولت و حاکمیت برنامه‌ای برای کنترل شرایط دارند یا نه. و البته با توجه به اوج گرفتن هر روزه مشکلات اطمینانی هم به قول های مدیران رده میانی ندارند. 
مردم در این شرایط از یک حقوقی برخوردارند که ابتدایی ترین آن پاسخگو بودن مسئولین عالی کشور و شفاف کردن اوضاع است. مردم باید بدانند که در مقابل آب رفتن ثمره سال‌ها تلاششان باید چه کنند. مردی که خانه اش را فروخته تا منزل نو بخرد و شب خوابیده و صبح متوجه نصف شدن سرمایه زندگی اش شده، از شما انتظار پاسخ دارد. 
پدری که هنوز هیچ خبری نشده، برای پیدا کردن داروی فرزندش دچار مشکل شده حق دارد بداند در این مملکت قرار است چه اتفاقی بیوفتد.
مردمی که سرگردان در صف سکه و دلار هستند، حق دارند بدانند که بالاخره برای حفظ ارزش پولشان چه باید بکنند.آقای روحانی شما رئیس جمهور این کشور هستید و لااقل در مقابل مسائل کلان مسئولیت دارید و باید در مقابل مسئولیت‌تان پاسخگو باشید. اینکه باوری برای پاسخگو بودن ندارید و مدت‌هاست روزه سکوت گرفته‌اید عجیب و البته آزار دهنده است.
آقای رئیس جمهور من به شما رای داده‌ام. اتفاقا هنوز هم معتقدم در آن جمعی که مثل شما به دنبال رای امثال من بودند، انتخاب بهتری داشته‌ام؛ اما لطفا دست از این سکوت بردارید. 
هرچه که بوده و یا هرچه که در این ایام بر شما گذرانده‌اند، دلیلی برای این سکوت نیست. همانطور که صبح بعد از برجام آمدید روی آنتن زنده و حرف زدید و ما لذت بردیم که برجام به ثمر نشست، حالا هم بیایید و حرف بزنید. اگر واقعا برنامه‌ای هم برای کنترل وضع موجود ندارید، بیایید و با ما شفاف حرف بزنید. حداقل ماجرا این است که با هم، همدلی می‌کنیم. 
آقای رئیس جمهور شما بحران دیده‌اید. و حداقل در جنگ آزمون و خطا زیاد کرده‌اید و یاد گرفته‌اید که در شرایط بحران یک مسئول باید دائم با مردم حرف بزند. خودتان هم حرف بزنید کار از آقایان همکارتان هم گذشته. وعده هم لازم نیست بدهید. ما هیچ نیازی نداریم که شما با لبخند بگویید که "نگران نباشید"
حتما هم انتظار نداریم که بیایید بگویید که اثرِ تحریم‌هایِ نیامدهِ دشمن اینقدر زود دامن‌مان را گرفته، ما فقط لازم داریم که یک نفر که شما هستید بیایید و بگوید دارد همه تلاشش را می‌کند. چه این تلاش ثمر بدهد چه نه. برچسب ها: دولت ، روحانی ، سکوت

منبع: خرداد

کلیدواژه: دولت روحانی سکوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزمین محبوب من ؛ محمد نوری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284


ای عزیزترین عزیزان ای سرودی عاشقانه
سرزمین محبوب من شعر پاک لاله هایی
لاله هایی جاودانه سرزمین محبوب من
تو امید بودن من از بهارانت بهایم
با صدای بودن تو از سکوت خود رهایم
با صدای بودن تو از سکوت خود رهایم
من به شوق آسمانت پر پرواز می گشایم
حتی با بال شکسته ای همیشه بودن من
با نام پاک تو بودن روح و جانم به تو بسته
چه غم از طوفان دریا تا تویی تنها کرانه
تو همان صدای جاوید ماندنی ترین ترانه
تو همان صدای جاوید ماندنی ترین ترانه
بی خزان بادا بهارت همه ی هستی نثارت
سرزمین محبوب من تو طلوع بی غروبی
شاد و تابان روزگارت سرزمین محبوب من
باران باران کن وجودم من کویری بی قرارم
تشنه ی فریاد بودن تا تو باشی در کنارم
تشنه ی فریاد بودن تا تو باشی در کنارم
سرزمین محبوب من ایران
ای عشق جاویدان ایران خوب من ایران
محمد نوری سرزمین محبوب من

بازدید 7 سرزمین من قطعه‌ای از محمد نوری درباره ایران است. اجرای زنده این قطعه را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • حذف دوباره قطار سریع السیر یزد
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • واکنش کنعانی به شهادت بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • سرزمین محبوب من ؛ محمد نوری