Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت بها دادن به ورزشکاران، گفت: وزارت ورزش و جوانان اشتغال ورزشکاران را در دستور کار خود قرار دهد و از هیأت‌های ورزشی حمایت کند. ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، سمیه محمودی ظهر امروز در همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان شهرضا با بیان این‌که شهرستان شهرضا دارای ورزشکاران مدال‌آور بسیاری است، اظهار داشت: ورزشکاران شهرستان شهرضا توانسته‌اند با کمبود امکانات در مسابقات بین‌المللی و کشوری به مدال‌های قهرمانی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم در بودجه نگاه ویژه‌ای به بخش ورزش داشته باشیم، افزود: از وزارت نفت و راه و شهرسازی برای ورزش شهرضا توانستیم بودجه جذب کنیم و در هفته گذشته با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ یک مجموعه ورزشی، فرهنگی در شهرضا به زمین زده شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود فضا و امکانات ورزشی در دو شهرستان شهرضا و دهاقان، بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان قول 10 سالن چمن مصنوعی را به شهرضا داده است که 2 زمین آن آماده چمن است.

وی با تأکید بر اهمیت بها دادن به ورزشکاران، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان اشتغال ورزشکاران را در دستور کار خود قرار دهد و از هیأت‌های ورزشی حمایت کند.

وجود 8 هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرضا

فرماندار شهرضا در ادامه این مراسم با بیان اینکه سرانه ورزشی شهرستان شهرضا 36 صدم مترمربع است، اظهارداشت: شهرضا نیاز به یک سالن سرپوشیده استاندارد با ظرفیت 4 هزار نفر و یک خوابگاه ورزشی دارد، توجه به ورزش شهرضا زمینه رشد و توسعه ورزش استان و کشور را فراهم می‌کند.

علی اصغر رفیعی‌نژاد با اشاره به کمبود امکانات ورزشی شهرستان شهرضا، افزود: شهرضا دارای 8 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب 43 باشگاه و 40 هیأت ورزشی است و در سال گذشته 489 مسابقه شهرستانی، 42 مسابقه کشوری و بیش از 50 مسابقه استانی به میزبانی شهرضا برگزار شد.

وی با اشاره به اعزام 284 تیم به مسابقات استانی و 158 تیم به مسابقات کشوری، گفت: در یکسال گذشته 17 همایش پیاده‌روی و 70 جشنواره ورزشی در شهرضا برگزار شده است.

فرماندار شهرضا در یکسال گذشته 6 تیم به مسابقات برون مرزی اعزام شدند، گفت: ورزشکاران شهرضایی در یک سال گذشته 4 مدال آسیایی، 194 مدال کشوری و 634 مدال استانی را کسب کردند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان شهرضا در زمینه ورزش، خاطرنشان کرد: شهرضا مانند یک معدن طلا است اگر در آن سرمایه‌گذاری کنیم، می‌توانیم در سطح کشور از این معدن طلا به دست آورد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از 220 قهرمان مدال‌آور ورزشی در مسابقات بین‌المللی، کشوری، استانی و شهرستانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

بیشتر بخوانید: گیتی آذرپی درگذشت + سوابق

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228577 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟