Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین  حاجی بگلو  در حاشیه ورود وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی کابینه دوازدهم در دامغان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ربیعی پس از ورود به شهرستان و استقبال مسئولان، به ۳۰ کیلومتری شمال این شهرستان عزیمت و در آیین افتتاح پروژه بزرگ تفریحی گردشگری منادیان دوستی واقع در محور مواصلاتی دامغان- چشمه علی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: این پروژه تفریحی گردشگری در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع و با هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان که از سال ۹۳ عملیات اجرایی آن آغاز و در سال ۹۶ به پیشرفت و سرعت اجرای پروژه افزوده شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دامغان خاطر نشان کرد: پروژه تفریحی گردشگری دارای  هفت سوئیت، ۳۵ آلاچیق، رستوران سنتی با ۲۰۰ متر مربع زیر بنا، آشپزخانه مرکزی، فضای بازی کودکان، فضای ورزشی ویژه جوانان، نمازخانه و سرویس بهداشتی است. 

وی اضافه کرد: شرکت در سومین  جلسه شورای اداری دامغان در سال جاری در محل افتتاح پروژه تفریحی گردشگری و سخنرانی در جمع مسئولان از دیگر برنامه های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دامغان است. 

بازدید از استخر سرپوشیده در حال ساخت کارگران دامغان 

حاجی بگلو به آخرین برنامه سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دامغان اشاره داشت و افزود: ربیع بازدید از مجموعه استخر سرپوشیده کارگران را در برنامه خود دارد، این استخر در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با زیر بنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع شامل تاسیسات، سونا، جکوزی، استخر سرد، فست فود، کافی شاپ، و محل استراحت است. 

وی اضافه کرد: برای ساخت این پروژه که در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد سه میلیارد تومان و از محل اعتبارات ملی تامین و تا شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسید. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دامغان تصریح کرد: در شهرستان ۳۷ واحد معدنی وجود دارد که از این تعداد ۳۵ واحد فعال و یک هزار و ۶۰۰ نفر در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند. 

وی خاطر نشان کرد: در دامغان یک هزار و ۳۰۰ نفر کارگر در واحدهای تولیدی و صنعتی فعالیت دارند. 

وی تعداد دریافت کنندگان بیمه بیکاری در دامغان را ۳۰۰ نفر بیان و افزود: بر اساس آمار رسمی سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ مرکز آمار ایران شهرستان دارای سه هزار نفر بیکار دارد. 

حاجی بگلو گفت: دامغان دارای پنج هزار و ۱۵۳ نفر بازنشسته، مستمری بگیر، بازمانده و کار افتاده است که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

کد خبر 4361099

منبع: مهر

کلیدواژه: بازدید از پروژه ها علی ربیعی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند دهه کرامت زلزله سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد