Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان امروز در همایش تجلیل از ورزشکاران و  نشان آوران ورزشی شهرضا و دهاقان با بیان این که شهرستان شهرضا، شهید پرور است، اظهار داشت: شهدا جان خود را در راه رضای خدا و آرامش و امنیت امروز کشور فدا کردند که سردار بزرگ خیبر شهید حاج محمد ابراهیم همت، سند افتخاری برای این شهر و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از منابع مالی استان برای ورزش شهرضا جذب شده که اگر محقق شود اتفاقات خوبی در زمینه ورزش در شهرستان خواهد افتاد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث خانه جوان شهرضا اختصاص یافته است.

وی توجه به ورزش بانوان را موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی و تضمین سلامت جامعه و تربیت نسلی پویا و سالم عنوان کرد و ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان برای ورزش بانوان در این شهرستان اختصاص داده شده است.

خادم از آماده شدن دو زمین چمن و اختصاص مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای تکمیل زمین چمن مصنوعی خبر داد و افزود: اگر پیگیری های لازم انجام شود و جذب اعتبارات صورت گیرد ۱۰ چمن مصنوعی دیگر نیز برای شهرستان شهرضا و دهاقان خریداری خواهد شد.

وی گفت: در گذشته توقعاتی ایجاد شده که ثمره آن ۲۴ هزار طرح نیمه تمام در سراسر کشور است که به علت نبود بودجه کافی بلاتکلیف مانده است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان با بیان این که در حوزه ورزش باید بر اساس توانمندی موجود حرف زد و انتظار بی جا ایجاد نکرد، تصریح کرد: نباید سطح انتظارات مردم را در زمینه های ورزشی بدون در نظر گرفتن شرایط بالا برد.

وی با بیان این که مسئله آب مهم ترین موضوع استان اصفهان است گفت: متاسفانه مسایلی همچون ورزش و فرهنگی به حاشیه رفته و مورد توجه قرار نمی گیرد.

خادم گفت: در شهرستان شهرضا و دهاقان کمتر از نیم درصد فضای ورزشی وجود دارد که باید برای بهبود آن تلاش شود.

وی اضافه کرد: باید با دید مثبت و تلاش بی وقفه بتوانیم مشکلات را حل کنیم و به آینده روشن ایمان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

همایش تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی شهرضا و دهاقان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن گفت: سیل در بیش از ۴۰ نقطه از بستر رودخانه‌های این شهرستان جاری شد که وقوع سیل هیچ یک از روستا‌های شهرستان را در محاصره خود قرار نداده است.

علی حاجی نژاد افزود: بارش‌های بهاری که به صورت رگباری در روز‌های اخیر و امروز در شهرستان بردسکن شاهد بودیم موجب خوشحالی و شادمانی مردم و شهروندان بویژه کشاورزان و دامداران منطقه شد. .

وی گفت:در بیشتر نقاط با جاری شدن سیل و روان آب‌ها خساراتی به برخی زیر ساخت‌های شهرستان وارد کرد که برآورد اولیه کارشناسان راهداری بیش از ۳ میلیارد تومان است.

معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن افزود: ستاد پیشگیری، هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بردسکن در حالت آماده باش است تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام لازم و فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • تجلیل از کارگران شهرضایی