Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@07:53:54 GMT

مرگ یک زائر ایرانی در مکه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۹۵۹۸

مرگ یک زائر ایرانی در مکه

رویداد۲۴ خدمات‌رسانی تیم پزشکی ایران در مکه و مدینه با تجهیزات و داروهایی که از کشورمان به عربستان منتقل کرده‌اند، در حال انجام است.
در بسیاری از هتل‌های مکه مکرمه در آستانه حج ابراهیمی خدمات پزشکی ارائه می‌شود و پزشکان هلال‌احمر در آنجا مستقر هستند. همچنین امسال با توافق‌های انجام‌شده با عربستان، امکان استفاده از برخی بیمارستان‌های سعودی برای زائران ایرانی فراهم شده است و زائران می‌توانند با هماهنگی تیم پزشکی کشورمان به این بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شب گذشته یکی از زائران ایرانی خانه خدا از برادران اهل تسنن به دلیل ایست قبلی در مکه مکرمه دار فانی را وداع گفت. به گفته روستا رئیس بیمارستان مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه، «رحیم حشمتی» از کاروان ۱۲۱۶۴ استان آذربایجان غربی دارای ۶۵ سال سن بود که در هتل النخله مکه دچار ایست قلبی شد و پس از احیا، در مسیر بیمارستان فوت کرد.
امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ نفر از کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند که تاکنون حدود ۲۸ هزار نفر عازم سرزمین وحی شده‌اند. میانگین سنی زائران خانه خدا در سال جاری ۵۶ سال است.

منبع: رکنا

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 زائر ایرانی مکه حجاج خانه خدا ایست قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، یک خانم باردار ۲۸ ساله با سابقه یک بار زایمان و یک سقط، در چهل و دومین هفته بارداری به یکی از مراکز بیمارستانی قم مراجعه می کند.

تلاش برای انجام زایمان طبیعی انجام و بی نتیجه می ماند و مادر جهت زایمان سزارین به اتاق عمل منتقل می شود. پس از خروج جنین، به ناگاه مادر دچار ایست قلبی شده که بلافاصله تلاش جهت احیا مادر شروع می شود.

این مادر با حالت اینتوبه به icu منتقل می‌شود و به علت وضعیت بحرانی وی، پس از هماهنگی با دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی، به بیمارستان منتقل می شود.

پس از انتقال به بیمارستان تیم پزشکی و پرستاری با مدیریت دکتر وفایی منش وارد عمل شده و جان مادر را نجات می دهند.

درحال حاضر با تلاش وهمت شبانه روزی  کادر درمان، بیمار هوشیار بوده و وضعیت وی پایدار است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد