Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@10:04:50 GMT

بازدید سفیر تایلند از موزه بانک ملّی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۹۷۳۵

سفیر تایلند در تهران امروز ضمن حضور در ساختمان سردار اسعد بختیاری (محل سابق موزه بانک ملی ایران)، از موزه و زورخانه این بانک بازدید کرد. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کالایانا ویپاتی پومی پراتس در جریان این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در عمارت سردار اسعد بختیاری، گفت: این افتخار مایه مباهات من است که هم اکنون در این عمارت حضور داشته و امیدوارم مردم جهان نیز از وجود این موزه، عمارت و زورخانه در بانک ملی ایران اطلاع پیدا کرده و از آن ها بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر تایلند در ادامه افزود: امیدوارم افتتاح این نمایشگاه شروعی برای گسترش فعالیت های بیشتر بین دو کشور در زمینه های اقتصادی و بانکی باشد.
وی ضمن تاکید بر بازدید دوباره و مفصل تر از موزه در فرصتی دیگر، از توضیحات غنی و کامل ارائه شده در خصوص اشیای موزه تقدیر کرد.
سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این دیدار با اشاره به افتتاح نمایشگاه تاریخچه اسکناس و پول تایلند در موزه بانک ملی ایران در آینده نزدیک، ابراز امیدواری کرد که همکاری های دو کشور تنها در زمینه فرهنگی و موزه نبوده، بلکه در سایر زمینه ها نیز همکاری های سازنده ای داشته باشند.
علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 برای بازدید به این موزه مراجعه کنند.
موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی واقع شده است.

برچسب ها: بانک ملی ، سفیر تایلند ، بازدید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک ملی سفیر تایلند بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 6090588 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی تماشایی تیم فوتسال ایران
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • خلاصه فوتسال تایلند 1 - ایران 4
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی