Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:25:30 GMT

پاسخ معاون سازمان راهداری به اعتراض رانندگان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۹۸۰۶

پاسخ معاون سازمان راهداری به اعتراض رانندگان

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور به مشکلات اقتصادی و اعتراض عده‌ای از رانندگان اشاره کرد و گفت: مطالبات همه رانندگان بحق بوده و همه باید در کنار هم از این معضل بزرگ که کشور دچار آن شده با سربلندی عبور کنیم.

به گزارش ایسنا، امامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نزدیک به 500 هزار نفر راننده در بخش حمل بار فعالیت کرده و سالانه نزدیک به 960 میلیون تن بار را در کشور جابجا می‌کنند، اظهار کرد: در طول سال بیش از ۲۶۰ میلیون نفر مسافر توسط ۱۰۰هزار ناوگان مسافری جابه‌جا می‌شوند که نیازمند توجه جدید شرکت‌ها و سازمان‌ها به مسئله ایمنی راه‌ها و جاده‌های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی با تاکید بر اینکه سازمان حمل‌ونقل در همه بخش‌های زندگی مردم نقش دارد، تصریح کرد: در بخش حمل و نقل جاده‌ای دولت کمترین نقش را داشته و همه سرمایه گذاری های انجام شده توسط بخش خصوصی است.

ابراهیم مبارک قدم، مدیر کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی نیز در این مراسم به هم مرزی استان با سه کشور اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی با داشتن ۳مرز بین المللی، ۵پایانه مرزی، جابجایی ۱۲میلیون تن بار و ۸میلیون تردد مسافر در سال جایگاه مهمی در صنعت حمل و نقل کشور دارد.

مدیر کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عمر بیشتر ماشین آلات راهداری استان بیش از ۲۵سال بوده و فرسوده هستند، تصریح کرد: نگهداری ۲۹۰۰ راه اصلی و فرعی در استانی که برفگیر است کار سختی بوده که با حداقل ترین امکانات تاکنون توانسته‌ایم امنیت و سهولت تردد جاده‌ای را فراهم کنیم.

وی به تفاهم نامه ای که بین استانداری و اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای امضا شده اشاره کرد و افزود: با امضای این تفاهم نامه در طول ۳سال گذشته ۴۰ نقطه حادثه خیز و ۱۷ نقطه پرتصادف استان اصلاح و رفع مشکل شده است.

مبارک قدم با اشاره به اینکه بیشترتصادفات استان در شهریور ماه اتفاق می‌افتد خاطرنشان کرد: در دوسال اخیر آمار تصادفات جاده ای استان یا سیر نزولی داشته است.

درادامه داریوش کیا، رئیس انجمن های صنفی بخش حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: باتلاش های انجام شده توانستیم کرایه رانندگان را که از سال۹۳ ثابت مانده بود را ۲۰درصد افزایش دهیم. حمل و نقل استان برای گسترش ترانزیت به کامیون‌های یخچال دار نیاز است.

به گزارش ایسنا، طی مراسمی از زحمات علی اکبری مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، تقدیر و شکری به عنوان مدیر کل جدید منصوب شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: در یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محورهای ارتباطی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و دو عملیات راه اصلی انجام و برای آجران آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جعفر صادقی پور افزود: در این مدت در مجموع سه هزار و ۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی، یکهزار و۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و یکهزار و  ۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور اظهارکرد: همچنین در این مدت تعداد 9 هزار و ۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال  تعمیر و نصب شده است.

وی اضافه کرد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راهها در سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد