Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:00:53 GMT

کله سرخ به اکوادور می رود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۹۹۷۴

کله سرخ به اکوادور می رود

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «کله سرخ» به کارگردانی کریم لک زاده در جشنواره سینمایی اکوادور به نمایش در می آید.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا به نقل روز چهارشنبه سینما هنر و تجربه، فیلم سینمایی «کله سرخ» به کارگردانی کریم لک‌زاده که پیش از این در جشنواره‌هایی مانند شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم منهایم آلمان و چهارمین دوره جشنواره فیلم اوراسیای روسیه حضور داشته و موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره اوراسیای روسیه شده است، در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در چهارمین دوره جشنواره بین المللی سین دوکیتو (Cin de Quito) کشور اکوادور رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشنواره که با هدف معرفی سینمای مولف به مخاطبان خود و نیز کشف استعدادهای تازه برگزار می‌شود از تاریخ23 تا 28 مرداد(14 تا 19 اوت) برگزار می‎شود.
«کله سرخ» دومین ساخته بلند کریم لک‎زاده در گروه هنروتجربه اکران شده‎است.
کله سرخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کریم لک‌زاده محصول سال ۱۳۹۴ در ایران است. کله سرخ در ارتفاعات فیروزکوه فیلم‌برداری شده‌است. فرهاد پس از سال‌ها به زادگاهش، روستایی کوهستانی برمی‌گردد، وقتی قتلی پیش چشمش رخ می‌دهد، در جستجوی حقیقت پا در جنگلی می‌گذارد که کسانی در انتظار او هستند. اکران این فیلم در ایران از ۱۰ آذر ۱۳۹۶ در گروه هنر و تجربه آغاز شده‌است.
فراهنگ**7329 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره اكوادور كله سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند