Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@00:17:18 GMT

کارشکني هاي دشمنان مانع پيشرفت کشور نشد است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۰۰۲۵

کارشکني هاي دشمنان مانع پيشرفت کشور نشد است

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کهگيلويه و بويراحمد گفت: کارشکني ها و مانع تراشي هاي گسترده دشمنان مانع رشد، توسعه و پيشرفت همه جانبه کشور در عرصه هاي مختلف در چهار دهه اخير نشده است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد جواد خاضع روز چهارشنبه در نشست خبري به مناسبت سالروز تأسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در ياسوج با اشاره به در پيش بودن چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي، اظهار داشت: هدف از بزرگداشت اين مناسبت مهم ارائه خدمات و دستاوردهاي ارزنده نظام و انقلاب در چهار دهه اخير است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي کارنامه نظام و انقلاب در چهل سال گذشته را درخشان و افتخارآميز دانست و افزود: تمامي توطئه هاي دشمنان در اين مدت به منظور جلوگيري از رشد و توسعه کشور بوده است.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد: يکي از دلايل اصلي اهميت چشمگير پيشرفت هاي کشور در چهار دهه اخير حاصل شدن آنها با وجود دسيسه هاي متعدد دشمنان است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: امروزه دشمنان به دليل کارآمدي و تأثيرگذاري نظام و انقلاب يک جنگ تمام عيار عليه کشور و ملت ايران در زمينه هاي مختلف شامل تحريم هاي اقتصادي، شبهه افکني، ايجاد يأس و نااميدي، حمله به اعتقادات ديني، برجسته کردن مشکلات و کمرنگ جلوه دادن نقاط قوت را آغاز کرده اند.
وي ابراز داشت: چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي بهترين فرصت براي بازخواني خدمات و دستاوردهاي ارزشمند نظام و انقلاب و رفع هرگونه شبهه و ابهام ايجاد شده توسط دشمنان است.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کهگيلويه و بويراحمد گفت: اين نهاد انقلابي در 12 مرداد سال 1359 با تدبير هوشمندانه و حکيمانه امام خميني (ره) تأسيس شد و تاکنون نيز آثار و برکات متعددي داشته است.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: عمده ترين اهداف تأسيس شوراي هماهنگي شامل بزرگداشت مناسبت هاي انقلاب، اشاعه فرهنگ ديني و انقلابي و زمينه سازي براي حضور مردم در آيين ها و مناسبت هاي ملي و مذهبي است.
وي افزود: سال گذشته 20 آيين و مناسبت ملي و مذهبي در قالب 700 برنامه توسط شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کهگيلويه و بويراحمد در نقاط مختلف اين استان برگزار شد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد: تعدادي برنامه ملي نيز در استان بر اساس رويدادهاي پيش بيني نشده برگزار شد که مهمترين آنها شامل راهپيمايي هاي محکوميت اظهارات سخيف دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا عليه ايران، معرفي قدس شريف به عنوان پايتخت جديد رژيم صهيونيستي، انتقال سفارت آمريکا به بيت المقدس و عهدشکني آمريکا براي خروج از برجام است.
حجت الاسلام خاضع اعتبار هزينه شده براي برگزاري اين 700 برنامه ملي در کهگيلويه و بويراحمد را حدود 400 ميليون ريال دانست و عنوان کرد: ميزان بودجه جاري سال گذشته شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان حدود 800 ميليون ريال بوده است.
وي ابراز داشت: عملکرد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور و کهگيلويه و بويراحمد فراجناحي است و به عنوان يک نهاد انقلابي نمي تواند سياسي و جناحي عمل کند.
حجت الاسلام خاضع گفت: مسئولان اجرايي کشور براي کاهش مشکلات اقتصادي تلاش جهادي داشته باشند زيرا ملت ايران همواره وفادار به نظام و انقلاب بوده و در تمامي عرصه ها حضور گسترده دارند.
7535/1662
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای هستند.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدون شک همه پیشرفت‌های بشری در طول تاریخ از روحیه کار و تلاش و اندیشه ساختن آینده ای بهتر نشات گرفته است و در این میان کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در راه نیل به رشد، تعالی و شکوفایی هستند. قشری که در دین آسمانی اسلام از شأن و منزلت ویژه‌ای برخوردار بوده و بوسه رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان زحمتکش کارگر بیانگر متعالی‌ترین و ارزشی ترین نگاه به این قشر است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، بویژه در شرایط خاص و حساس کنونی که بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر می تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

مرادی بیان کرد: جامعه کارگری، از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عهد خود وفادار بوده و نقش غیرقابل‌ انکاری در توسعه اقتصادی کشور داشته است.

وی تصریح کرد: کارگران از اقشار مهم نظام هستند لذا توسعه و پیشرفت کشور به تلاش و کوشش کارگران بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند