Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@05:45:57 GMT

دانلود؛ حواشی تیم بارسلونا در دیدار مقابل آاس رم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۰۱۵۹

دانلود (26.4MB)

طرفداری- صفحه رسمی باشگاه بارسلونا ویدیو ای از حواشی دیدار دوستانه این تیم در مقابل آاس رم را منتشر کرد. خلاصه این دیدار را میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئواسپانیالالیگابارسلوناایتالیاسری آآاس رمدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..)ویدیواسپانیابارسلوناایتالیاآاس رمبرچسب‌ها: پیش فصل بارسلونامالکومیاسپر سیلسنرافینیاRafinhaJasper Cillessen برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ حواشی تیم بارسلونا در دیدار مقابل آاس رمموندو: بارسلونا حالا پول بیشتری از سویا برای فروش الیکس ویدال می‌خواهد!روکه مسا: اگر به جای مونتلا، کاپاروش سرمربی سویا بود، در فینال کوپا دل ری 5 گل از بارسلونا نمی‌خوردیمکتف مصدوم نیک پوپ جراحی می شود؛ بحران مصدومیت در دروازه برنلیسیدمهدی رحمتی و تلاش برای ثبت دویست و یکمین کلین شیت لیگ برتری استقلال غیررسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوستبازگشت خونه‌ به‌ خونه به لیگ دسته اول با واگذاری 50 درصد سهام به شورای شهر بابلغیررسمی؛ ماتیا کالدارا به میلان پیوستدانلود؛ گل های برتر کاکا با پیراهن رئال مادرید در لالیگاغیررسمی؛ گونزالو هیگواین به میلان پیوستآ اس: سویا به دنبال جذب ابوباکار از پورتو استوینفرد شفر خطاب به بازیکنان جدید استقلال: مرتضی و مارکوس، خوش آمدیددانلود؛ روز دوم حضور مسی، آلبا، پیکه و بوسکتس در تمرینات بارسلونامنچستر یونایتد شاید آنتونی مارسیال را به علت غیبت در تمرینات، 200 هزار یورو جریمه کندطارق همام، بازیکن مدنظر استقلال وارد تهران شددانلود؛ لحظات ماندگار لیگ برتر انگلیس - هتریک نوانکو کانو مقابل چلسی (1999)پوستر اختصاصی؛ باستین شواین اشتایگر، تولدت مبارکرسمی؛ ولادمیر کومان به سپاهان اصفهان پیوستادریوزولا: مطمئنا جای خالی کریستیانو رونالدو را پر خواهیم کرددانلود؛ لئون گورتسکا در پیراهن بایرن مونیخ بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه فوری؛ اینتر برای خرید لوکا مودریچ از رئال مادرید تلاش می‌کندبارسلونا 2-4 آ اس رم؛ گلادیاتورها باز هم طعم شیرین کامبک را مقابل کاتالان‌ها تجربه کردندمنچستریونایتد 2-1 رئال مادرید؛ رونمایی از رئالِ مدل لوپتگی با شکست مقابل شیاطین سرخپست اینستاگرامی مبهم کارلوس کی روش؛ بوی خداحافظی می آید؟غیررسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوستغیررسمی؛ گونزالو هیگواین به میلان پیوستجزئیات بیشتر از علاقه اینتر به لوکا مودریچ؛ هافبک کروات بالاتر از ویدال، اولویت اصلی نراتزوری در خط هافبکغیررسمی؛ ماتیا کالدارا به میلان پیوستمورینیو: رئال مادرید قطعا نبود رونالدو را احساس خواهد کرد اما باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر استرسمی؛ شیمه ورسالیکو از اتلتیکو مادرید به اینتر پیوسترسمی؛ رئال مادرید در جام سانتیاگو برنابئو به مصاف میلان خواهد رفتادعای سان: منچسترسیتی به دنبال جذب قدوس؛ گواردیولا بازی ملی پوش ایرانی را از نزدیک تماشا کرده است!از کین و صلاح تا لوکاکو و هازارد؛ ده بخت اصلی کفش طلا در لیگ برتر انگلستانتوئیتر آ اس رم دیگر نمی خواهد در توئیتر کلمه مالکوم را ببیند! (عکس)توئیتر آ اس رم دیگر نمی خواهد در توئیتر کلمه مالکوم را ببیند! (عکس) 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال مادرید به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-3 در این دیدار شکست خورد تا بیش از پیش از کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات دور شود. 

ژاوی امیدوار بود که پس از شکست تلخ برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و حذف از گردونه این مسابقات بتواند با غلبه بر رئال مادرید شرایطش را در این تیم و شرایط بارسا را در جدول بهبود ببخشد اما موفق به انجام این کار نشد. 

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که آینده ژاوی کاملا به این بازی بستگی داشت چون این مربی جوان از دکو خواسته بود که سه بازیکن را به خدمت بگیرد تا او به ادامه حضور در این تیم متقاعد شود اما مدیر ورزشی بارسا اعلام کرده بود که این کار با توجه به شرایط مالی این باشگاه غیرممکن است. 

همین موضوع باعث شد که سرمربی بارسا در جلسه با خوان لاپورتا و دیگر مدیران بارسا از آنها بخواهد که قول محکم و تضمینی برای خرید سه بازیکن مدنظرش به او بدهند و رییس این باشگاه هم اعلام کرده بود که انجام این سه خرید به نتیجه ال‌کلاسیکو بستگی دارد که با شکست این تیم همراه شد و حالا به نظر می‌رسد که کار ژاوی هم در این تیم تمام شده است.

دیگر خبرها