Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور بطحایی وزیر آموزش و پرورش دبستان دخترانه شاهد به نام شهیدان ابوالقاسمی و خزاعی کلنگ‌زنی شد. ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین کلنگ‌زنی دبستان دخترانه شاهد با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، فدائی سرپرست استانداری کرمان و والده شهید "کمیل ابوالقاسمی" و خواهر شهید "خزاعی" دبستان دخترانه شاهد به نام شهیدان ابوالقاسمی و خزاعی کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرسه 18 کلاسه 3 هزار متر زیربنا داشته و قرار است که با اعتبار 5 میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

به گزارش تسنیم، بطحایی وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به استان کرمان از مدرسه در حال ساخت هیئت امنایی خیرساز شهید سیدمحمدحسین مهدوی بازدید کرد.

این مدرسه 18 کلاسه خیرساز که به همت بی‌بی فاطمه مهدوی مادر شهید ساخته می‌شود 3 هزار و 500 متر زیربنا داشته و در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت آن شهریور ماه 98 به پایان می‌رسد.

به گزارش تسنیم، بازدید از پروژه خیرساز حاج ماشالله زنگی‌آبادی، شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش و افتتاح باشگاه و درمانگاه فرهنگیان جیرفت و همچنین بازدید از مدارس نگین کویر فهرج از جمله برنامه های سفر دو روزه وزیر آموزش و پرورش به کرمان است.

 انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۲ مدرسه خیرساز در لوداب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید «سید محمد ولی قرنی» رونمانی
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • آغاز ساخت ۲ مدرسه خیرساز در لوداب