Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@09:17:10 GMT

مدل حلقه ازدواج دو تکه تک نگین

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۰۷۹۰

مدل حلقه ازدواج دو تکه تک نگین

خرید طلا و جواهر اصولا کار سختی نیست زمان زیادی هم نمیبرد، اما برای خرید حلقه ازدواج حساسیت‌ها بیشتر میشود و همه دنبال خاص‌ترین‌ها و زیباترین‌ها هستند. برای اینکه انتخاب حلقه ازدواج برایتان راحت‌تر شود میتوانید در ادامه مدل حلقه‌های ازدواج دوتکه که تازه مد شده اند و بسیار آنتیک هستند را  به نقل از نمناک مشاهده کنید و راحت‌تر تصمیم تان را بگیرید مطمئنا از این مدل‌ها خوشتان می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخاب حلقه ازدواج یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها در بین خرید‌های عروسی است، زیرا قرار است تا اخر عمر آن حلقه را به عنوان نماد تعهد در دست داشته باشید به همین دلیل باید حلقه‌ای انتخاب کنید که بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم زیبا و جذاب باشد.  

نکته:اگر پوست تان سفید است بهتر است از طلای سفید استفاده کنید، زیرا درخشندگی طلای سفید زیبایی پوست تان را افزایش میدهد.

اگر پوست تان گدمگون است یعنی بین رنگ سفید و سبزه طلای زرد برای شما بهتر است و همچنین ترکیب آن با طلای قرمز مناسب پوست شما است.            

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک طلا و جواهرات حلقه نامزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند.

توضیحات:
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید
  • وازلین برای پوست؛ خوب است یا بد؟
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟