Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز چهارشنبه از جف سشنز، دادستان کل آمریکا، درخواست کرد تحقیقات کیفری فدرال درباره ادعای همکاری ستاد انتخاباتی وی با روسیه در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 آمریکا را پایان دهد.

ترامپ پس از ارسال چند توییت در حمله به تحقیقات رابرت مولر، مشاور ویژه در پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در پیامی در صفحه کاربری توییتر خود نوشت: «این مسئله‌ای افتضاح است و جف سشنز، دادستان کل، باید این تحقیقات بیهوده و جعلی را هم اکنون و پیش از آن‌که بیش از این آبروی کشور ما را لکه دار کند، متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابرت مولر کاملا به تناقض برخورده است و 17 دموکرات عصبانی حامی او نیز برای بردن آبروی آمریکا، کار زشت او را تکرار می‌کنند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی

دادستان جیرفت از توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت خبر داد و گفت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، افشین صالحی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در حاشیه شهر قدیم و تاریخی جیرفت اقدام‌ به تسطیح اراضی برای ایجاد شهرک جدید کرده که با شکایت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مواجه شده است.

وی افزود: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می‌کند اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی در مناسب‌ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، افزود: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

صالحی‌نژاد بیان کرد: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

در استان کرمان از ابتدای طرح نور یک پرونده هم تشکیل نشده است

مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب کرمان نیز با بیان اینکه وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است، اظهار داشت: دستگاه قضائی از آمران به معروف و نیروهای فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: 99 درصد افراد به توصیه‌های آمران به معروف و نیروهای فراجا تمکین می‌کنند و از زمان اجرای طرح نور در استان کرمان یک پرونده هم تشکیل نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان افزود: سیستم قضائی استان کرمان شناسایی صفحات اینستاگرامی هنجارشکن را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین دادستانی با افرادی که به در قبال دریافت پول اقدام به تبلیغ بی‌حجابی و هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی قاطع خواهد کرد.

وی بیان کرد: لازم است آموزش و پرورش و دیگر نهادهای متولی در جهت فرهنگسازی حجاب همت کنند و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بیشتری را برای رفع این معظل درنظر بگیرند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟