Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@09:36:50 GMT

حرکت جهادی دانشجویان در مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۰۹۴۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تابستان اردوی جهادی آباده بسیج خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هوشنگ فولادی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بیش از ۱۵۰۰ گروه جهادی در استان، گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، ۱۳۵ گروه جهادی آماده خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری هستند.

وی افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، مقرر شد ۳۴ گروه جهادی در عرصه‌های پزشکی_درمانی، محرومیت زدایی و آموزشی، عمرانی، فرهنگ و معنویت افزایی، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی، دامپزشکی، خدماتی و توزیع بسته‌های معیشتی، عازم مناطق مختلف بویژه کمتر برخوردار استان چهارمحال و بختیاری شوند.

سرهنگ فولادی با اشاره به تداوم جهاد آبرسانی در ۴ منطقه استان، افزود: طی قراردادی که با قرارگاه جهادی امام حسن (علیه السلام) بسته شد همچنان آبرسانی به نقاط مختلف روستایی فاقد آب شرب ادامه دارد، که از بین ۲۸۳ روستا، آبرسانی به ۷۵ روستا تکمیل شده و مابقی پیشرفت ۷۰ درصدی دارند.

وی، ادامه داد: گروه‌های جهادی در قالب‌های مختلف، پایگاه‌های بسیج محلات، دانش آموزی، دانشجویی، جامعه پزشکی، مهندسین کشاورزی و صنعت و حقوقدانان و اقشار مختلف بسیج در طول سال مشغول فعالیت و خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم هستند.

فولادی گفت: اولویت فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار، صعب العبور و سپس حاشیه شهرها می‌باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: اعزام گروه جهادی به مناطق محروم، تعمیر و تکمیل مسکن محرومان و مددجویی، تهیه و تأمین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب سالم و پایدار در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، احداث جاده و کانال‌های انتقال آب به اراضی کشاورزی، ساخت و تعمیرات غسالخانه، مساجد، خانه‌های عالم، نوسازی مدارس و …، راه اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی زودبازده و حمایت از کارآفرینان اقتصاد مقاومتی، گوشه‌ای از اقدامات بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی است.

فولادی تصریح کرد: ارائه تسهیلات اشتغالزایی به ۱۰۰۰ نفر تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و تعمیر و مرمت ۳۰۰ واحد مسکن محرومین و ساخت ۲۲۰ مسکن نیازمندان به همراه اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های عزتمند استان گوشه‌ای از خدمات بسیج سازندگی می‌باشد.

وی همچنین از راه اندازی صدها صندوق قرض الحسنه خبرداد که منجر به تشکیل تعاونی‌های متعدد گردیده است.

فولادی گفت: ۲۳ کارگاه‌های اشتغالزایی نیز راه اندازی شده که در هر کارگاه متوسط تا ۱۲ نفر مشغول به فعالیت هستند که بیشتر از سرپرستان خانوار می‌باشند.

کد خبر 6056565

دیگر خبرها

  • ۷ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع شد
  • توزیع هفت‌هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۱۵دستگاه وانت دوکابین بین شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان
  • اختصاص ۱۵ وانت دو کابین به شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان
  • بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی به مناطق محروم خوزستان اعزام شدند
  • اعزام بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی به مناطق محروم خوزستان
  • توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی 
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • ارسال محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • خدمت‌رسانی ۳۴ گروه جهادی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری