Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@18:07:57 GMT

قفل ترافیک در مسیرهای حاشیه جنوبی زاینده رود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۱۲۷۱

قفل ترافیک در مسیرهای حاشیه جنوبی زاینده رود

در این لحظات خیابان‌های حاشیه جنوبی مسیر رودخانه زاینده رود حدفاصل بلوار سعدی به سمت بلوار آیینه خانه با ترافیک سنگینی رو به رو شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- چهارشنبه ساعت ۱۹ – حجم سنگین خودروهای عبوری در خیابان‌های حاشیه شمالی مسیر رودخانه زاینده رود حدفاصل میدان خواجو تا میدان انقلاب قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در میدان آزادی مسیر ورودی به سمت خیابان چهارباغ بالا به دلیل توقف تعداد زیادی از خودروهای تاکسی و مسافربرهای شخصی با ترافیک سنگینی مواجه شده است، در خیابان کاوه روبه روی پایانه مسافربری به دلیل پارک دوبل خودروها رفت و آمدها با کندی صورت می‌گیرد.

در خیابان مدرس حدفاصل میدان قدس تا خیابان شهید ضابط‌زاده به دلیل حجم بالای ترافیک، تردد در مسیر BRT نیز علیرغم نصب دوربین‌های ثبت تخلف انجام می‌شود.

مسیر شمال به جنوب خیابان شمس‌آبادی حدفاصل خیابان طالقانی تا خیابان مطهری ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد، خیابان آمادگاه نیز از وجود خودرو اشباع شده است.

حجم زیادی از تردد خودروها در میدان احمدآباد ورودی خیابان سروش همچنین زیرگذر این میدان باعث ترافیک نسبتاٌ سنگین شده است.

در این لحظات خیابان‌های حاشیه جنوبی مسیر رودخانه زاینده رود از بلوار سعدی به سمت بلوار آیینه خانه بار ترافیک پر حجم دیده می‌شود.

خیابان‌های مسجدسید، جهاد، حکیم نظامی، شریعتی، مسیر جنوب به شمال توحید، بزرگمهر و هشت بهشت غربی حدفاصل خیابان بزرگمهر تا چهارراه گلزار از دیگر مسیرهای شلوغ شهر اصفهان در این دقایق است.

در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهیدخرازی ترافیک بسیار سنگینی دارد، در بزرگراه شهید صیاد شیرازی حدفاصل خروجی علامه امینی تا چهارراه هشت بهشت نیز تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافيک اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق حاشیه رودخانه‌های استان اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری مسیرهای روستایی حاشیه رودها بازگشایی شد. - اخبار استانها -

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه راه روستاهایی که درگیر سیلاب در جاده بسته شده بودند باز شد اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری و امدادی مسیرهای دسترسی روستایی در اکثر مسیرهای رودخانه‌ای باز شده است.

وی افزود: در اثر بارندگی‌های چند روز اخیر و به ویژه روز گذشته طغیان رودخانه تجن را داشتیم که اراضی ساری و میاندرود خسارت دیدند‌.

محمدی تصریح کرد: دیشب طغیان رودخانه تلار را داشتیم که در سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ خساراتی را وارد کرد و تمام مسیرهای دسترسی در این شهرستان‌ها بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: مسیر راه روستایی عبد مناف هراز تا ساعتی دیگر بازگشایی می‌شود و با ورود عوامل راهداری راه روستایی 10 روستا در مسیر هراز که سیلابی شده بودند باز شد.

این مسئول بیان کرد: مسیر روستاهای شمس آباد و آخا و لاریم باز شد.

وی به وقوع سیلاب در محور کیاسر محدوده لنگر و رانش زمین اشاره کرد و گفت: این مسیر نیز با ورود عامل راهداری و سایر نیروهای امدادی بازگشایی شد.

محمدی بیان کرد: روستاهای محور دودانگه و محدوده ورند در محدوده کیاسر بازگشایی شد و محور ده میان سوادکوه هم بازگشایی انجام شد.

وی به طغیان رودخانه کسلیان و سیلابی شدن محدوده پلنگ دره نیز اشاره کرد و یادآور شد: خسارت‌های مناطق مختلف در حال ارزیابی است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: تا پایان شب سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد