Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو با تاکید بر لزوم جلب اعتماد مردم در استفاده از آب و انرژی، گفت: مدیریت همزمان عرضه و تقاضا از سیاست های مهم و اولویت دار این وزارتخانه بوده و تلاش ما بر تعمیم این سیاست استوار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رضا اردکانیان روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آب منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، افزود: از آنجایی که همه فعالیت های وزارت نیرو زیر ذره بین آحاد مردم است، نقش این مجموعه در جلب اعتماد عمومی به نظام نیز مهم و موثر است و بر همین مبنا باید تمام تلاش خود را برای رضایت مندی مشتریان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دقت در انجام وظایف محوله و توجه به سلامت اداری، مالی و فنی را جزو اهداف مهم بخش های مختلف مدیریت های وزارت نیرو بیان و اضافه کرد: وزارت نیرو برای تحقق این اهداف به شدت نیازمند حمایت استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
اردکانیان، اصل مهم در انتخاب مدیران وزارت نیرو را شایسته گزینی بیان کرد و اظهار داشت: تمام مدیران این وزارتخانه با فرآیند مشخصی برگزیده می شوند که البته تاخیری چند ماهه در آن به وجود آمد اما در هر حال هم اکنون اجرایی می شود.
وی باز شدن راه برای مدیران جوان را یکی از مزیت ها و برکات فرآیندی شدن انتخاب مدیران در وزارت نیرو بیان کرد و افزود: در حال حاضر نیروهای جوان موجود در این مجموعه به راحتی می توانند مسیر رشد و تعالی را طی کنند چون زمینه های آن فراهم شده است.
اردکانیان، زشت و زیبای سطوح مختلف مدیریتی وزارت نیرو را متوجه خود دانست و با تاکید بر اینکه مسوولیت آن را برعهده می گیرم، گفت: مهم نیست مدیری در بخش های وزارتخانه چه مدت بر سار کار بوده است و در صورتی که موارد خاصی مشاهده شود به وظیفه خود عمل خواهم کرد.
وی از نیروی انسانی به عنوان منبع عظیم تجدیدپذیر کشور در بخش های مختلف یاد کرد و ادامه داد: کشور در این حوزه بسیار غنی است اما در حوزه وقت که منبعی تجدید ناپذیر است باید دقت فراوانی داشته باشیم و در رفتارها و سیاست های خود به شکل مناسبی بهره وری کنیم.
وزیر نیرو از آذربایجان شرقی به لحاظ برخورداری از مدیران مجرب به عنوان استانی پیشرو و در عرصه های صنعتی، اقتصادی و کشاورزی سرآمد سایر استان ها یاد کرد.
اردکانیان گفت: در حال حاضر تعداد ۳۰۰ پروژه در بخش آب ، فاضلاب و انرژی در آذربایجان شرقی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که نیمی از اعتبارات مزبور تخصیص و هزینه شده و امیدواریم نصف این اعتبارات نیز در زمان مقرر تخصیص یابد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رضا اردکانیان مراسم تودیع و معارفه برق وزارت نیرو سلامت نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارتخانه رشد و تعالی نیروی انسانی بهره وری آذربایجان شرقی کشاورزی انرژی سرمایه گذاری رضا اردکانیان نیرو مدیریت عرضه و تقاضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است

ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: درآمد و هزینه‌های شرکت برق تراز نبوده و از نظر اقتصادی این نهاد با مشکلات درآمدی روبرو است.

ابوالفضل ابوترابی، امروز(شنبه، هشتم اردیبهشت ماه) در نشست مشترک فعالان اقتصادی تیران و کرون با مدیر توزیع برق منطقه اصفهان و مدیرعامل شرکت برق استان اصفهان، اظهار کرد: درآمد وزارت نیرو از فروش تولید برق نسبت به هزینه‌های تأمین این انرژی بسیارکم بوده و این موضوع باعث شده تا ناترازی ایجاد و در مسیر کار با مشکل روبرو شوند.

وی معتقد است شرکت برق به یک نهاد ورشکسته تبدیل شده چراکه در تأمین هزینه‌ها با مشکل روبرو است و همین موضوع مانع از راه‌اندازی نیروگاه‌ها و توسعه خدمات می‌شود.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس ادامه داد: حل مشکل تأمین برق کشور نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت اقتصادی و چشم‌انداز روشن برای این حوزه بوده تا علاوه بر تأمین هزینه‌ها مشکل بخش‌های اقتصادی و خانگی رفع شود.

وی با بیان اینکه شهرک‌های جدید صنعتی و اقتصادی در کشور ایجاد شده‌اند، افزود: برق مورد نیاز آن‌ها باید توسط وزارت نیرو تأمین شود.

ابوترابی مشارکت بین فعالان صنعتی در احداث پست‌های برق‌رسانی و تولید انرژی پاک را مهم خواند و یادآور شد: وزارت نیرو باید زمینه‌های مشارکت و همکاری‌ها را فراهم کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی شهرک‌های جدید صنعتی در تیران و کرون و توسعه کشت گلخانه‌ای در این منطقه تصریح کرد: ۱۲۰۰ مورد درخواست مراکز تولیدی اقتصادی در بخش صنایع و کشاورزی در این شهرستان وجود دارد که بر اساس برآورد اولیه ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به اعتقاد این نماینده مجلس وزارت نیرو در یک مقطع زمانی کوتاه‌مدت قادر به تأمین آن نیست و حل این مشکل با مشارکت تشکل‌های صنفی مرتبط با صنایع و کشاورزی قابل رفع خواهد بود.

ابوترابی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های انرژی غیرقابل‌ انکار است، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از دانش‌های نوین در تولید و مصرف بخش زیادی از کمبودها را جبران می‌کند از این رو شرکت‌های نیرو و گاز باید برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»