Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@11:46:38 GMT

بررسی مارکوس نویمایر خرید جدید استقلال؛ ذهن زیبا

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۱۶۷۷

بررسی مارکوس نویمایر خرید جدید استقلال؛ ذهن زیبا

رویداد۲۴ از دست دادن همزمان تیام و جپاروف، آنقدر برای استقلالی‌ها گران تمام شد که آن‌ها بلافاصله روی دو خرید جدید سرمایه‌گذاری کنند. تبریزی که رقم رضایتنامه بالایی داشت و مارکوس نویمایر، که با قیمت فعلی دلار احتمالا دستمزدی نجومی خواهد گرفت. شفر قبلا با ورود تیام، نشان داده بود بازیکنان خارجی را خوب می‌شناسد و سوال اینجاست نویمایر، چقدر می‌تواند در سطح تیام و جپاروف در استقلال تاثیر گذار باشد؟

نویمایر فصل پیش در سوپرلیگ ترکیه، آماری ناامید کننده داشت اما پیش از آن، یکی از خلاق‌ترین بازیکنان فوتبال سوئیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال قبل نویمایر در قاسم پاشا نیمکت نشین بود و فقط ۱۲ بازی از ۳۴ بازی فصل، در ترکیب اصلی قرار گرفت. او فصل را با ۳ گل و یک پاس گل در ۴ بازی ابتدایی آغاز کرد اما تا آخر فصل، گلی نزد و فقط ۳ پاس گل فرستاد. ۸ بازی آخر هم از تیم کنار گذاشته شد تا حضورش در فوتبال ترکیه یک خاطره تلخ باشد.

پیش از سفر به خاور میانه اما، نویمایر در فوتبال سوئیس دوران خوبی داشت و هر فصل، حداقل روی ۱۰ گل تاثیر گذار بود. سال آخر حضور در سوپر لیگ سوئیس، نویمایر با ۱۰ پاس گل برای لوزرن بین ۱۰ گل‌ساز برتر لیگ این کشور قرار گرفت. او ۷ گل هم زد تا با تاثیرگذاری روی ۱۷ گل، یکی از بهترین بازیکنان لیگ باشد. پیش از آن هم نویمایر با پیراهن فادوتس، با ۷ گل و ۵ پاس گل عملکرد موفقی در لیگ سوئیس داشت. زمانی که فادوتس در دسته دوم فوتبال سوئیس حضور داشت، عملکرد نویمایر از این هم بهتر بود. او فصل ۲۰۱۳/۱۴، برای فادوتس ۱۱ گل زد و ۱۰ پاس گل داد تا تیمش به عنوان قهرمان چلنج لیگ، به سوپرلیگ سوئیس برسد. فصل ۲۰۱۲/۱۳ هم نویمایر با ۱۵ پاس گل، عنوان بهترین گل‌ساز دسته دوم سوئیس را بدست آورد.

نویمایر که از ۱۷ تا ۲۰ سالگی در تیم‌های پایه و اصلی منچستر یونایتد بازی می‌کرد اما هیچوقت مورد توجه فرگوسن قرار نگرفت، از سال ۲۰۱۲ که به بلینزونا در فوتبال سوئیس پیوست، تبدیل به بازیکنی خلاق و تاثیرگذار در تیم‌هایش شد. روندی که تا قبل از فصل پیش و رفتن به سوپرلیگ ترکیه ادامه داشت. ۳۴ گل و ۴۷ پاس گل، عملکرد ۵ فصل آخر حضور او در لیگ سطح اول و دوم سوئیس است. نویمایر در ۳۲ سالگی، فرم چند سال قبل را ندارد اما خلاقیت او تا همین یک سال پیش، آنقدر بود که تضمین کننده موقعیت‌ها و گل‌های تیم‌هایش باشد و اگر شفر بتواند او را به فرم دوران حضورش در سوئیس برگرداند، یکی از خلاق‌ترین بازیکنان لیگ را در اختیار خواهد داشت. بازیکنی که در سال‌های پایانی فوتبال، مطمئنا دلش می‌خواهد یک بار هم که شده به جای تلاش برای صعود یا ماندن در لیگ سطح اول، بخشی از تیم قهرمان باشد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فوتبال استقلال نقل و انتقالات نویمایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

آبی پوشان در حالی به مصاف حریف قزوینی خود خواهند رفت که شاگردان سعید دقیقی در این فصل به‌عنوان شگفتی‌ساز فوتبال ایران خود را چهره کرده‌اند، اما فرم ایده‌آل استقلال در هفته‌های گذشته هم نویدبخش موفقیت احتمالی آبی‌هاست.

فرمی که یکی از دلایل آن، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ آبی‌ها بوده است. بازیکنی که در دو بازی آخر استقلال موفق شده دو پاس گل دقیق برای گوستاوو بلانکو ارسال کند تا این مهاجم آرژانتینی با ضربات سر خود گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

جلالی که پیراهن تیم ملی را هم به دست آورده، خوش‌بین است با تداوم این روند برابر شمس آذر قزوین، یک گام دیگر در تحقق رویای هواداران استقلال برای قهرمانی در این لیگ قدم بردارد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • چند خبر ورزشی
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • معرفی و بررسی عطر ورساچه اروس