Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@19:05:56 GMT

نحوه آپدیت ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۱۷۲۴

نحوه آپدیت ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰

وب سایت کلیک : اگر از ویندوز ۷ در لپ تاپ یا کامپیوتر خود استفاده می‌کنید، بهتر است همین امروز با نصب ویندوز ۱۰ آن را ارتقا دهید. برای آپدیت ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ در کامپیوتر، ادامه این مطلب را حتما بخوانید.

ویندوز ۱۰ در حال حاضر جدیدترین نسخه از سیستم عامل اختصاصی مایکروسافت محسوب می‌شود و از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویندوز ۱۰ نسبت به ویندوز ۷ که همچنان بر روی دستگاه‌ها زیادی فعال است، با تغییر و تحول فراوانی همراه بوده و از نظر ظاهر و امکانات، بسیار بهتر عمل می‌کند.

مشکلات موجود در ویندوز‌های ویستا و ۸ باعث شده تا اعتماد کاربران نسبت به نسخه‌های جدید ویندوز از بین برود؛ به همین دلیل هنوز بسیاری برای نصب ویندوز ۱۰ اقدام نکرده‌اند. از طرفی پایداری بسیار عالی ویندوز ۷ جلب رضایت افراد را به دنبال داشته و به همین ترتیب هم تعداد زیادی از کاربران همچنان جذب نسخه جدید این سیستم عامل نشده‌اند.

اما ویندوز ۱۰ نسبت به ویندوز‌های ویستا، ۸ و ۸.۱ پایدارتر بوده و از نظر امکانات و امنیت بسیار عالی ظاهر شده است. این نسخه از ویندوز بسیار بهینه بوده و به راحتی بر روی سیستم‌های ضعیف هم قابل اجرا است؛ بنابراین اگر همچنان از ویندوز ۷ استفاده می‌کنید، بهتر است حتما آن را به ویندوز ۱۰ آپدیت کنید.

آپدیت ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ در کامپیوتر با طی مراحل زیر انجام می‌پذیرد:

۱) پیش از هرچیز باید دقت داشته باشید که ویندوز ۷ فعلی شما اکتیو باشد. برای چک کردن این موضوع، بر روی آیکون Computer در دسکتاپ کلیک راست کرده وارد Properties شوید. در صفحه باز شده از قسمت Windows Activation می‌توان متوجه شد که ویندوز فعال است یا نه. درصورت اکتیو نبودن ویندوز، باید لایسنس آن را خریداری کنید و یا از ترفند‌های موجود در این زمینه استفاده کنید.


۲) اگر بر روی دستگاه خود آنتی ویروس دارید، آن را غیرفعال کنید.

۳) وارد صفحه مایکروسافت برای دریافت فایل دانلودر شوید و از این قسمت بر روی دکمه Download tool now کلیک کنید.

۴) بعد از دانلود فایل MediaCreationTool، آن را اجرا کنید.

۵) گزینه Upgrade this PC now را انتخاب کرده و بر روی Next کلیک کنید تا فایل‌های مورد نیاز برای نصب ویندوز دانلود شوند.


۶) در این مرحله مجوز لایسنس را با انتخاب گزینه Accept قبول کنید.


۷) به طور خودکار با آپدیت به ویندوز ۱۰، فایل‌های شخصی و اپلیکیشن‌هایتان حفظ می‌شود. اگر از این موضوع رضایت دارید بر روی Install کلیک کنید. در غیر این صورت با کلیک بر روی عبارت Change what to keep، گزینه دلخواه‌تان را فعال کنید.


با طی این مراحل باید کمی منتظر بمانید تا فرآیند آپدیت ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ به پایان برسد.


نکاتی که در طی آپدیت ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ باید بدانید به شرح زیر است:

با وجود اینکه آپدیت ویندوز از این روش به فایل‌های شخصی شما آسیبی نمی‌زند، اما بهتر است پیش از هرکاری، از فایل‌های خود بکاپ تهیه کنید.
در صورتی که از DVD برای نصب ویندوز استفاده می‌کنید، نیاز به دانلود فایل‌های نصبی نبوده و آپدیت به ویندوز ۱۰ از این طریق، مشابه روش توضیح داده شده در بالا است.
نسخه ویندوزی که بر روی دستگاه شما نصب می‌شود، بر اساس مشخصات سیستم و نوع ویندوز قبلی به طور خودکار انتخاب خواهد شد. برای مثال ویندوز ۱۰ از نوع ۶۴ بیتی بر روی ویندوز ۷ از نوع ۳۲ بیتی قابل نصب نیست.
دانلود فایل‌های نصبی ویندوز توسط دانلودر، با توجه به سرعت اینترنت ممکن است تا چند ساعت طول بکشد.
بعد از نصب ویندوز ۱۰، باید به ساخت اکانت و اعمال تنظیمات مربوط به آن بپردازید.
دقت کنید مراحل توضیح داده شده در این مطلب برای آپدیت به ویندوز ۱۰ از از ویندوز‌های ویستا، ۸ و ۸.۱ هم کاربردی خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فناوری آپدیت ویندوز ویندوز7 ویندوز 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه کشت و پرورش هل در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چگونه با کمک عسل، گیاه آلوئه ورا را در خانه تکثیر و پرورش دهیم؟ (فیلم) نحوه کاشت ساده توت فرنگی در خانه بدون آبیاری (فیلم) نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • نحوه کشت و پرورش هل در خانه (فیلم)
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت