Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پیشوا گفت:در وضعیت کنونی تمام اعضاء ستاد تنظیم بازار با برگزاری گشت های مشترک جلوی سوء استفاده افراد فرصت را بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ندای پیشوا؛ حسین عباسی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: تمام بحران های ارزی و اقتصادی کشور در چند ماه گذشته وابسته به مسائل خارجی نیست و بخشی از آن متاثر از داخل کشور است و عدم روشنگری در این رابطه ممکن است تبعات اجتماعی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عده‌ای فرصت طلب از موقعیت پیش آمده سوء استفاده می‌کنند و موجب  تشدید فشارها بر مردم می شوند و رسیدگی به این مساله به عهده ستاد تنظیم بازار است.

فرماندار  پیشوا تامین مایحتاج عمومی مردم و و کالاهای اساسی را از وظایف ستاد تنظیم بازار دانست و اظهار کرد: وظیفه ذاتی دستگاه های متولی است تا همواره نظارت بر بازار را به منظور تامین مایحتاج عمومی مردم در دستور کار خود قرار دهند و در ستاد تنظیم بازار نیز جهت هماهنگی و و همسویی این اقدامات تلاش و برنامه ریزی می شود.

عباسی با اشاره به رویکردهای ستاد تنظیم بازار گفت: همه اعضای ستاد تنظیم بازار باید با حضور فعالانه و با برنامه در جلسات برای نیل به اهداف پیش بینی شده احساس تکلیف کرده و در حوزه مسئولیت خود و بر اساس وظایف تعریف شده اقدامات موثری در راستای خدمت به مردم انجام دهند.

وی با تاکید بر ضرورت پویایی دبیرخانه و پیگیری مصوبات ستاد تنظیم بازار گفت: اگر مصوبه ای اجرا نشود با مرور و بررسی آن می توان موانع و ایراداتی که در مسیر اجرایی شدن آن وجود دارد را مرتفع نمود تا نهایتا همه مردم از خروجی جلسات منتفع و آثار آن در زندگی مردم نمایان شود.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب

حجت‌الاسلام محمدتقی نقد علی درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله نخست را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم فرایند قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم  جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود