Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@09:13:43 GMT

درخواست عبدربه منصور هادی برای میانجی‌گری مصر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۲۱۱۰

درخواست عبدربه منصور هادی برای میانجی‌گری مصر

یک روزنامه یمنی از یک منبع عالی رتبه نقل کرد که عبد ربه منصور هادی خواهان مداخله مصر برای میانجی‌گری میان وی با دولت امارات شده است.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه "عدن الغد" از این منبع نقل کرد، عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن در دهم ماه اوت جاری عدن، "پایتخت موقت" دولت خود را به مقصد قاهره ترک می‌کند تا به برخی از مشکلات میان دولت وی با امارات پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع ادامه داد، نشستی میان عبد ربه منصور هادی با مقامات مصری برگزار می‌شود و سپس نشست میان مقامات مصری، یمنی، عربستانی و اماراتی برای پایان دادن به اختلافات میان امارات و دولت هادی برگزار می‌گردد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ZmX

منبع: فردا

کلیدواژه: یمن منصور هادی مصر امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است

علی پورحیدری درباره استقلال و سیدحسین حسینی صحبت کرده است.

طرفداری | سیدحسین حسینی دوباره به کمیته انضباطی احضار شده و حالا شاید با یک جلسه محرومیت مواجه شود.

این اتفاق باعث شد تا علی پورحیدری، پسر منصور پورحیدری علیه کمیته انضباطی موضع بگیرد.

علی پورحیدری به خبرورزشی گفت:

در این شرایط سخت، صدرنشینی استقلال کار بسیار دشواری بوده که جواد نکونام و شاگردانش موفق به انجام آن شده‌اند. امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند و بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم اما نظرم رقیب اصلی استقلال در هفته‌های باقیمانده حاشیه‌هایی است که برای این تیم به وجود می‌آورند! همین ماجرای حسین حسینی را ببینید و خودتان قضاوت کنید. کاپیتان استقلال کار خاصی انجام نداد و مصاحبه‌اش هم از نظر من اصلاً بد نبود. او جریمه خودش را پذیرفت و قبول کرد که آن را می‌پردازد. مگر این بنده خدا فحش داده بود که اینطور با او برخورد کردند؟ حسینی را به جای تشویق، تنبیه کردند! کاپیتان استقلال گفت فدای سر آن هوادار، خب حرف بدی هم نزد ولی بابت این مسئله باید دوباره جواب پس بدهد! به نظرم حالا دیگر کم کم مشخص می‌شود که ادعای برخی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود را باید جدی گرفت. حالا مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است. به خاطر مصاحبه‌ای که به نظر من هیچ ایرادی هم نداشت، دارند کاپیتان ما را محروم می‌کنند و معتقدم باشگاه باید واکنش سفت و سختی نشان بدهد. حتی جریمه ۳۰۰ میلیونی برای حسینی هم اشتباه بود چه برسد به اینکه دوباره او را احضار کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره اختلاف میان ایران و کشور‌های عربی
  • پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است
  • پیام رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیسی
  • صدور ۲۵ هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم
  • پیام تبریک رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیس جمهور
  • پرداخت وام مسکن روستایی در مازندران
  • اعطای بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی