Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود (3MB)

طرفداری- مطابق انتظار، با خرید کریستیانو رونالدو، گونزالو هیگواین قربانی شد تا راهی تیم دیگری شود. در میان علاقه سینوسی چلسی به مهاجم آرژانتینی، به نظر می رسد که هیگواین سرانجام رضایت داد که راهی روسونری شود.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیایتالیاسری آیوونتوسمیلاننقل و انتقالات خارجیدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..)ویدیوایتالیایوونتوسمیلانبرچسب‌ها: گونزالو هیگواینکونتینانزانقل و انتقالات یوونتوس برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ حواشی سفر پاری سن ژرمن به شِنژِنگونزالو هیگواین کمپ تمرینی یوونتوس را با خداحافظی از هواداران ترک کردرسمی؛ همام طارق به استقلال پیوستاستعفای پیرلوئیجی کولینا از ریاست کمیته داوران یوفا به دلایل شخصیرسمی؛ فرزاد حاتمی به اکسین البرز پیوستدانلود؛ بازگشت سرخیو راموس به تمرینات رئال مادریدانگلیس آماده کاندیداتوری برای میزبانی جام جهانی 2030 می شودکاروان تیم استقلال برای دیدار با ذوب آهن راهی اصفهان شدکولاکوویچ: تضمینی برای قهرمانی والیبال ایران در بازی های آسیایی نمی دهم؛ اسفندیار را به جای چه کسی می آوردم؟آخرین تمرین تراکتورسازی پیش از دیدار با نساجی مازندران برگزار شدتمجید مربی هرتابرلین از فرزند یورگن کلینزمن مت میازگا در یک قدمی انتقال قرضی به نانتتارتار: بازگشت فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری شایعه است؛ بودجه پارس جنوبی تغییری نکرده استسپیده توکلی تنها نماینده بانوان ایران در دوومیدانی بازی‌های آسیایی خواهد بود؟مهدی کیانی: امیدوارم در دیدار مقابل سپیدرود مانند بازی قبلی بدشانس نباشیم؛ لیگ سختی پیش رو داریمعلی پروین: درآمدزایی اخیر استقلال و پرسپولیس شاهکار است؛ با فحاشی هواداران، خانواده ها به ورزشگاه نمی آیندITC بازیکنان خارجی تیم تراکتورسازی تبریز صادر شدپیش بازی پارس جنوبی جم-نفت مسجد سلیمان؛ جدال قهرمانان اخیر لیگ دسته اول!ویسی: جدایی از استقلال خوزستان؟ شما از همسرتان هم بخواهید طلاق بگیرید دلیل دارید؛ 65 میلیون تومان از خودم هزینه کردمنگاهی به ابعاد مالی انتقال کالدارا و هیگواین به میلان و بونوچی به یوونتوس بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه فوری؛ اینتر برای خرید لوکا مودریچ از رئال مادرید تلاش می‌کندبارسلونا 2-4 آ اس رم؛ گلادیاتورها باز هم طعم شیرین کامبک را مقابل کاتالان‌ها تجربه کردندغیررسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوسترومنیگه: پاری سن ژرمن و منچسترسیتی عامل تورم بازار هستند نه رئال مادریدی که بدون خرج قهرمان اروپا شدغیررسمی؛ گونزالو هیگواین به میلان پیوستپست اینستاگرامی مبهم کارلوس کی روش؛ بوی خداحافظی می آید؟منچستریونایتد 2-1 رئال مادرید؛ رونمایی از رئالِ مدل لوپتگی با شکست مقابل شیاطین سرخغیررسمی؛ ماتیا کالدارا به میلان پیوستجزئیات بیشتر از علاقه اینتر به لوکا مودریچ؛ هافبک کروات بالاتر از ویدال، اولویت اصلی نراتزوری در خط هافبکمورینیو: رئال مادرید قطعا نبود رونالدو را احساس خواهد کرد اما باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر استرسمی؛ شیمه ورسالیکو از اتلتیکو مادرید به اینتر پیوستقرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا تمدید می شودادعای سان: منچسترسیتی به دنبال جذب قدوس؛ گواردیولا بازی ملی پوش ایرانی را از نزدیک تماشا کرده است!پیوس: از برانکو انتظار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را داریم؛ پرسپولیس نباید فولاد را دست کم بگیردپیوس: از برانکو انتظار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را داریم؛ پرسپولیس نباید فولاد را دست کم بگیرد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است