Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@21:44:26 GMT

با موافقت شهردار مشهد بدهی پدیده پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۲۷۰۲

با موافقت شهردار مشهد بدهی پدیده پرداخت شد

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت : بر اساس موافقت و لطف شهردار مشهد مبلغ بدهی باشگاه به کمیته تعیین وضعیت به حساب فدراسیون واریز خواهد شد تا فردا مقابل تیم استقلال خوزستان بتوانیم با تمام قوا حاضر شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی باشگاه ورزشی پدیده مشهد، جواد وطن‌خواه مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: صبح امروز جلسه خوبی با مهندس تقی‌زاده‌ خامسی و همچنین آقای حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد برگزار کردیم و در نهایت در مرحله اول موضوع پرداخت بدهی‌های این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:خوشبختانه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نگاه بسیار دقیقی به مسایل ورزشی دارند و این موضوع نیز انگیزه ما را بیشتر از قبل کرده است.
وطن‌خواه در ادامه تصریح کرد: بر اساس موافقت و لطف شهردار مشهد مبلغ بدهی باشگاه به کمیته تعیین وضعیت به حساب فدراسیون واریز خواهد شد تا فردا مقابل تیم استقلال خوزستان بتوانیم با تمام قدرت حاضر شویم.
مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان در پایان با اشاره به موضوع انتقال باشگاه به شهرداری مشهد گفت: این موضوع در حال پیگیری است و امیدواریم در روزهای آینده به نتایج خوبی برسیم.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته

به گزارش همشهری آنلاین، محمد شاهین خواه شهردار ناحیه سه منطقه ۲۲ تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده است.

او افزود: از ابتدای وقوع این حادثه، همکاران من در محل حضور داشته اند و همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات می‌کنند.

شهردار ناحیه سه منطقه ۲۲ تهران ادامه داد: در مجموع ۱۰۰ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۴ دستگاه کامیون و ۸ دستگاه لودر در محل در حال فعالیت هستند.

شاهین خواه گفت: بخش زیادی از این گل و لای از محل خارج شده و معبر به‌زودی و تا دقایقی دیگر بازگشایی می شود.

کد خبر 849104 برچسب‌ها سيل بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته