Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@05:15:02 GMT

شماره جديد «خط حزب‌الله» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۲۷۵۶

شماره جديد «خط حزب‌الله» منتشر شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- صد و چهل ‌و چهارمين شماره خط حزب الله اين هفته به ارائه گزارشي از دستور اخير رهبر معظم انقلاب به رئيس‌جمهوري براي برخورد قاطع با متخلفين اقتصادي پرداخته است.

به گزارش چهارشنبه شب ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله العظمي خامنه اي، سخن هفته اين شماره از نشريه دستور اخير رهبر انقلاب به رئيس‌جمهوري براي برخورد قاطع با متخلفين اقتصادي را براي اولين بار با عنوان «مردم استقبال مي‌کنند» منتشر مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشي از متن چنين مي‌خوانيم: وقتي کسي تخلف مي‌کند برخورد قاطع کنيد... در همين شرکت‌هاي صوري‌اي که درست کردند و آمدند به عنوان اينها ارز گرفتند، دستگاه امنيتي بايد دنبال کند... آقاي رئيس‌جمهوري راجع به وارد کردن خودرو يک دستور خوبي دادند، که بسيار خوب است. آقاي دکتر روحاني! هرچه مي‌توانيد از اين کارها بکنيد؛ اين مردم را واقعا خوشحال مي‌کند و کمک مي‌کند به پيشرفت کشور... واقعا با فساد مبارزه بشود.(1397/04/24)
همچنين گزارش هفته اين شماره با عنوان «راه تبديل تهديد نقدينگي به فرصت توليد» به تجربه‌ي نقدينگي در ساير کشورها و راه برون‌رفت از اين معضل براي رسيدن به رونق اقتصادي پرداخته است.
اطلاع‌نگاشت اين هفته از نشريه نيز با عنوان «به چنين مديراني نيازمنديم» به هشت مورد از شرايط مدير تراز انقلاب اسلامي که از بيانات رهبر انقلاب در سال‌هاي اخير استخراج شده، پرداخته است.
ماجرايي که باعث سجده شکر رهبر انقلاب شد، مردم از تبعيض و کم کاري و بي اعتنايي گله‌مندند، روي کوه با خط درشت نوشته بودند «ما مي‌توانيم»، اقتصاد کشور را به کالايي گره نزنيد که قيمت آن به دست بيگانگان است، در کنار رسيدگي به فقرا زندگي اشرافي و تجملاتي پوچ و بيهوده را هم تخريب کنيد، مسئوليتي که به تو سپرده شده است طعمه نيست، بايد زنگ بيدار باش هميشه در چشم ما باشد، بدترين بلايي که ممکن است بر سر يک کشور بيايد، مگر مي‌شود با حجاب اسلامي جامعه زنان رشد کند؟ و... عناوين بخش‌هاي ديگر نشريه خط حزب‌الله است که مخاطبين گرامي مي‌‌توانند با مراجعه به نشريه اين مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.
صد و چهل ‌و چهارمين شماره‌ خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهيد عليرضا موحد دانش تقديم شده‌ است.
شبد**1953**1010
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751172

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود