Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعات کمبود بنزین از غرب استان مازندران کلید خورد و همچنان ادامه دارد، شایعاتی که مربوط به اندک پمپ‌های بنزین بوده که بنا به گفته برخی از منابع محلی رانندگان می‌توانستند با تغییر مسیر کوتاه نسبت به تامین بنزین اقدام کنند. به گزارش بلاغ، تاخیر در تامین سوخت مورد نیاز پمپ‌های بنزین‌ مازندران از مشکلاتی بوده که از طریق پالایشگاه اصفهان به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشکلات پالایشگاه اصفهان مربوط به 10 الی 15 روز گذشته بوده است که بنا به گفته متولیان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی حل شده است.

شایعات کمبود بنزین از غرب استان مازندران کلید خورد و همچنان ادامه دارد، شایعاتی که مربوط به اندک پمپ‌های بنزین بوده که بنا به گفته برخی از منابع محلی رانندگان می‌توانستند با تغییر مسیر کوتاه نسبت به تامین بنزین اقدام کنند.

به دلیل هجوم افراد به پمپ‌های بنزین علاوه بر پُر کردن باک، بسیاری از مردم با دبه‌های 4 و 20 لیتری هجوم آورده و همین موضوع باعث اتمام زود به زود پمپ‌های بنزین می‌شود.

در صورتی که در شرایط عادی مدیران پمپ بنزین با برنامه‌ریزی نسبت به تامین سوخت اقدام می‌کردند هجوم همه جانبه به پمپ‌های بنزین و تخلیه زود به زود جایگاه‌ها از مشکلاتی است که این روزها دامنگیر متولیان تامین پمپ بنزین در استان مازندران است.

بارها و بارها مدیران استانی در رسانه‌ها از بی‌اساس بودن شایعات کمبود بنزین صحبت به میان آوردند و مراجعات میدانی خبرنگاران مختلف نیز حاکی از ترافیک شدید در جایگاه تحت تاثیر شایعات دارد.

در آخرین مصاحبه که حسینعلی طالبی مدیر شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ساری با خبرنگار بلاغ داشت، اعلام کرد: که مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز شهرهای تحت پوشش این مرکز وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل داشتن ذخیره کافی در مرکز استان حتی این شرکت نسبت به تامین کسری بنزین در غرب استان مازندران هم اقدام کرده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ساری یادآور شد: تاخیر در تامین سوخت پمپ‌های بنزین مربوط به ترافیک جاده‌ای است.

وی با اعلام اینکه رانندگان به صورت جدی نسبت به سوخت رسانی به موقع اقدام می‌کنند، افزود: از رانندگان درخواست می‌کنم که همکاری لازم داشته باشند.

طالبی اضافه کرد: مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز وجود ندارد.

از اول هم مشکلی نبود

پمپ بنزین‌هایی که در طول مسیر نوشهر و چالوس و پرتردد بودند بنزین کم آوردند در حالی که اگر راننده‌ها پنج دقیقه وقت می‌گذاشتن، می‌توانستند دو قدم آن طرف‌تر در جایگاه دیگری سوخت‌رسانی کنند.

ذکر این نکته هم ضروری است که تعطیلی جایگاه گاز در زمان اوج مصرف برق هم یکی از دلائل هجوم به پمپ‌های بنزین است که انتظار هست در شرایطی که وضعیت استان به لحاظ روانی برای تامین بنزین تا حدودی تحت تاثیر شایعات قرار دارد هم به مبحث هجوم به پمپ‌های بنزین دامن می‌زند.

به گزارش بلاغ، برخی از افراد لابه لای صف‌های بنزین با در دست داشتن دبه‌های 4 و 20 لیتری درخواست بنزین داشتند که حضور این افراد خود زمینه ایجاد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی را به دنبال دارد.

البته همه این مشکلات و دامن زدن مردم به شایعات چیزی از کم کاری متولیان تامین سوخت در غرب استان و مرکز کم نمی‌کند که انتظار هست مردم پس از عادی شدن شرایط نسبت به برخورد با افرادی که باعث به وجود آمدن این شرایط و همچنین افرادی که زمینه ایجاد تشویش اذهان عمومی می‌کنند اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان با حواشی زیادی همراه شد. پس از اتفاقاتی که در قسمت جایگاه هواداران زن پرسپولیسی و جایگاه طرفداران سپاهان رخ داد، مأمورین مجبور شدند تا جایگاه طرفداران سرخ پوش را تغییر دهند.

علاوه بر این، دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان با طرح شکایاتی علیه یکدیگر موضع گرفته و هر کدام، دیگری را به انجام رفتارهای ناشایست متهم کردند.

حالا نیز سایت رسمی فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای، از احضار نمایندگان دو باشگاه خبر داده است. در متن این اطلاعیه آمده است:

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه 1403/02/12، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

کد خبر 848924 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • معمای بنزین در ایران
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست