Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@08:35:00 GMT

واژگونی مرگبار تانکر سوخت در جاده بجستان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۳۳۰۵

حوادث رکنا: واژگونی تانکر سوخت در بجستان حادثه مرگباری را رقم زد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دکتر امین زمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد از واژگونی یکدستگاه تانکرسوخت در بجستان عصرامروز خبر داد.
زمانی گفت: ساعت ۱۳:۳۲عصر امروز بدنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ بجستان مبنی بر واژگونی در کیلومتر ۲ محور بجستان- فیض آباد سریعا اکیپی از این پایگاه به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس بجستان یکی از مصدومان این حادثه Incident که آقایی۳۵ ساله بودبعلت شدت آسیب فوت کرده بود و مصدوم دیگر که کودکی ۷ ساله و دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود بعد از انجام اقدامات اولیه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی تحت مراقبت به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد و همزمان درخواست اعزام بالگرد به مرکز پیام اورژانس گناباد ارسال شد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بالگرد اورژانس مصدوم ۷ ساله این سانحه را از بیمارستان آیت الله مدنی جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

معاون وزیر صنعت دستگیر شد؟!

عروس چشم عسلی فقط از داماد تمکین نمی کرد

قبری که در پی زلزله سرپل ذهاب دهان باز کرد / داخل این قبر حیرت آور بود!

تعرض مدیر شیطان صفت به عروس جوان فردای ماه عسل

دستگیری خدیجه 16 ساله بخاطر همخوابی با مردان وحشی + عکس

هیچ کس حاضر نشد برای آبروی تازه عروس تهرانی سوگند بخورد!

وقتی گنده لات محله عاشق دختر همسایه شد

فوتبالیست تهرانی چطور آلت دست شد! / او فقط شهرت می خواست!

حمله خونین دزدان به بازیکن تیم پرسپولیس + عکس و جزئیات

اولین فیلم از لحظه خودسوزی مرد عینکی در رشت + تصاویر

زن شوهردار از پسر 17 ساله همسایه باردار شد / شوهر این زن عقیم بود! +عکس

تجاوز به زن 81 ساله در حمام+عکس

قتل پدر شیطان صفت توسط 3 دختر /این مرد هر 3 دخترش را آزار می داد

 تجاوز وحشیانه به یک دختر توسط دوستان نامزدش + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents پزشکی حادثه Incident اخبار حوادث جاده حادثه مرگبار واژگونی تانکر تانکر سوخت عکس دختر قتل جوان تجاوز فیلم کودک پلیس ایران کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر ضمن اعلام این خبر گفت: مقارن ساعت ۰۱:۴۰ بامداد امروز در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب، لاین اصلی قبل از احمدآباد یک دستگاه کامیون تانکر حامل بار روغن موتور به علت تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی از مسیر اصلی معبر بزرگراهی خارج و در فضای سبز منتهی الیه سمت راست واژگون و بالاخره متوقف می‌گردد.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سرعت زیاد، خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شده است.

سرهنگ کشیر گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی نداشته است و تیم‌های پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و نسبت به ایمن سازی محل تصادف و روان سازی ترافیک اقدام نمودند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین با توجه به شدت حادثه در محدوده تصادف شاهد ترافیک سنگین خودروها بودیم که عوامل پلیس راهور و شهرداری تهران در حال پاکسازی و روان سازی ترافیک گردیده و کامیون را با جرثقیل سنگین به محل امن منتقل نمودند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خوشبختانه بار کامیون تانکر (مواد اولیه روغن موتور به صورت پلمپ) نشت نکرده و در در سطح آسفالت نریخته بود و این حادثه بدون مشکل ترافیکی به خیر گذشت.

سرهنگ کشیر توصیه نمود: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند که در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل نمایند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین که در ساعات شب مشغول فعالیت هستند قبل از شروع کار استراحت کافی داشته باشند و در هر لحظه احساس خستگی و خواب بر آنها غلبه کرد در یک محل امن توقف پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند و همیشه تمام دقت و حواس خود را متمرکز رانندگی کرده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6086112

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم