Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس نیست، گفت: شایعه کمبود و گرانی بنزین به منظور ایجاد جو کاذب و اشتهای ذخیره سوخت برای اختلال در اقتصاد کشور پخش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سیدعلی ادیانی امشب در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه طبرستان با بیان اینکه ما در کشور کمبود تولید بنزین نداریم و بنزین به حد وفور وجود دارد، اظهار کرد: شرایط کاملا عادی است و مردم به خوبی این مسئله را می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تولید روزانه 24 میلیون لیتر بنزین یورو 5 در کشور

وی افزود: پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه 24 میلیون لیتر بنزین یورو پنج در کنار دیگر پالایشگاه‌ها تولید می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میانگین پیک مصرف ما در کشور 90 میلیون لیتر است و علاوه بر عدد کمی که وارد می‌کنیم مازاد بر این در اختیار و ذخیره داریم.

*قیمت بنزین افزایش نمی‌یابد

ادیانی با بیان اینکه در مازندران اصلا کمبود بنزین نداریم و بنا بر افزایش قیمت نیست، اظهار کرد: این شایعات ساخته و پرداخته بعضی از شبکه‌های مجازی است که به‌دنبال التهاب در کشور هستند و برخی از آنها ریشه در برون مرزها دارند و از آنها خط می‌گیرند.

*مشکلی در حامل‌های انرژی نداریم

وی ادامه داد: در حامل‌های انرژی مشکلی نداریم و مجموعه لوله‌ها به هنگام است و مشکلی در ارائه بنزین به مردم نخواهیم داشت.

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس دهم در پایان گفت: در حال حاضر افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس نیست و این شایعه به منظور ایجاد جو کاذب و  اشتهای ذخیره سوخت برای اختلال در اقتصاد کشور پخش شده است.

 طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر کمبود بنزین در غرب استان مازندران شدت گرفته و این مسئله موجب شلوغ شدن پمپ بنزین‌ها در غرب استان و به دنبال آن در مرکز و سایر مناطق استان شده است اما از همان لحظات اولیه مسؤولان استان با پیگیری و  رصد موارد مطروحه این اطمینان را دادند که مشکلی در تامین بنزین در استان و کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/ن

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۸ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۳۵۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و حواله آن با افزایش ۳۴۸ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۳۹ تومان افزایش قیمت به ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۹ تومان افزایش داشته است.

کد خبر 6088007 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور