Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@00:44:56 GMT

پروژه تالار مرکزی سنندج شتاب می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۳۷۲۳

پروژه تالار مرکزی سنندج شتاب می‌گیرد

به گزارش ایکنا از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 10 مردادماه در بازدید رئیس طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تالار مرکزی سنندج اظهار کرد: پروژه تالار مرکزی سنندج بعد از برگزاری مناقصه به شرکت مهندسی ترپ واگذار شد و ظرف چند روز آینده با فراهم شدن مقدمات اولیه، کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه با شروع به کار این شرکت، پروژه شتاب بیشتری می‌گیرد، عنوان کرد: در قرارداد منعقده، این شرکت موظف است به شرط تأمین اعتبار، پروژه را ۱۵ ماهه تکمیل و تحویل دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، پیشرفت فیزیکی حال حاضر پروژه تالار مرکزی سنندج را ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود: اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه ۳۱ میلیارد تومان برآورد شده است.
قلعه شاخانی، با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی سنندج از مطالبات و نیازهای جامعه فرهنگ و هنر استان است، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با پیگیری و تأمین اعتبارات ظرف مدت تعیین شده و در کم‌ترین زمان ممکن، این پروژه به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کردستان، سرزمین فرهنگ و هنر است، تاکید کرد: توسعه فضای فرهنگی در استان، یکی از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان است که بر همین اساس جذب اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در دستور کار بوده در همین راستا ساخت هفت پلاتو در شهرستان‌های استان آغاز شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به واگذاری زمین مجتمع فرهنگی و هنری دهگلان به پیمانکار عنوان کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث این پروژه پنج میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان برآورد شده است که تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات لازم مجتمع فرهنگی هنری دهگلان ١٨ ماهه به بهره‌برداری برسد.
وی در ادامه بازدید رئیس طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرستان هنرهای زیبا سنندج، بر تکمیل و تجهیز این هنرستان تا قبل از آغاز سال تحصیلی ۹۸_۹۷ تاکید کرد و یادآور شد: این هنرستان در حال حاضر در پنج رشته هنرجو می‌پذیرد که با تجهیز آن ظرفیت آموزش هنرجویان رشته‌های مختلف را دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود