Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:06:24 GMT

انگلیس به میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۴۲۲۸

انگلیس می خواهد درخواستی رسمی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ ارائه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، اتحادیه فوتبال انگلیس به طور رسمی اعلام کرد که اولین گام را در جهت ارائه درخواست رسمی میزبانی جام جهانی برداشته است. انگلیس از سال ۱۹۹۶ میزبان جام جهانی نبوده است، آن ها دو بار طی سال های اخیر میزبانی جام جهانی را به آلمان و روسیه واگذار کرده اند و حالا امیدوارند این بار بتوانند در سال ۲۰۳۰ میزبانی این تورنمنت بزرگ را برعهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم در این باره تا سال آینده اتخاذ نمی شود و هنوز مشخص نیست اولین گام اتحادیه فوتبال انگلیس به درخواست رسمی میزبانی منجر خواهد شد یا خیر. ولی این امیدواری برای کشورهای اروپایی وجود دارد که بعد از میزبانی قطر در جام ۲۰۲۲ و سه کشور از آمریکای شمالی در جام ۲۰۲۶، این بار نوبت اروپاست که در جام ۲۰۳۰ میزبان جام جهانی باشد.

همچنین اتحادیه عنوان کرده است در صورتی که به هر دلیلی، قطر از میزبانی جام جهانی پیش رو کنار گذاشته شود، انگلیس میزبانی جام جهانی بعدی را به عهده نخواهد گرفت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اعلام ۱۴ آذر به عنوان روز جهانی خاک در تقویم رسمی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اهمیت حفظ منابع خاک و آب به عنوان یکی از راهبردهای اساسی و پیش‌نیاز توسعه پایدار کشاورزی و تأمین امنیت غذایی کشور، با پیشنهاد معاونت آب و خاک و تأیید وزیر جهاد کشاورزی، موضوع اعلام روز ۱۴ آذر به عنوان روز جهانی خاک در تقویم رسمی کشور در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت.

این پیشنهاد با هدف ترویج آگاهی در جامعه در خصوص اهمیت حفظ خاک و ارزش‌های آن صورت گرفته است.

گفتنی است؛ روز ۵ دسامبر (۱۴ آذر ماه) در روز جهانی خاک در سراسر کشورهای جهان و با هماهنگی سازمان فائو، به منظور توجه و فرهنگ‌سازی حفظ این ماده حیاتی، برنامه‌ها و مراسم متنوعی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6084317

دیگر خبرها

  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سفر 11 ماهه هوادار مغول منچستریونایتد با دوچرخه برای تماشای بازی تیم محبوب
  • هشدار متخصصان: آنفلوآنزا به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد
  • پیشنهاد اعلام ۱۴ آذر به عنوان روز جهانی خاک در تقویم رسمی کشور
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • منچسترسیتی - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ایران حافظ مظلومان و ستمدیدگان است