Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:17:23 GMT

شهر تبریز نیاز به ۴۰ هزار کنتور برق دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۴۲۵۰

شهر تبریز نیاز به ۴۰ هزار کنتور برق دارد

به گزارش خبرنگار مهر، عادل کاظمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مقاومتی استان که با حضور وزیر نیرو همراه بود، اظهار داشت: هم اکنون نیازمند ۴۰ هزار کنتور برق در حوزه تبریز هستیم در حالی که میزان خریدمان به ۵۰۰ الی ۶۰۰ عدد رسیده که باید برای تامین نیازمندی مردم در این زمینه چاره اندیشی کنیم.

وی از افزایش ۱۰۰ مگاواتی مصرف برق در تبریز نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در حالی که سال قبل در ساعات اوج مصرف انرژی، میزان مصرف برق ۷۹۰ مگاوات بود این مقدار امسال به ۸۹۰ مگاوات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان معوقات برق مصرفی تبریز ۹۲ میلیارد است

کاظمی ادامه داد: همچنین میزان معوقات برق مصرفی در تبریز ۹۲ میلیارد است که مبلغ بالایی محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز در خصوص الزام برای تولید ۲۰ درصد از انرژی مصرفی ادارات توسط پنل های خورشیدی گفت: باید جدیت لازم برای اجرای این طرح در بین مسئولان وجود داشته باشد تا ادارات از این مصوبه سرپیچی نکنند.

وی همچنین از اجرایی شدن پروژه هایی به ارزش ۱۱۴ میلیارد تومان توسط این شرکت خبر داد و گفت: ابتدای سال‌جاری ۱۰۰ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در شرکت توزیع برق تبریز تکمیل شده است.

کد خبر 4363687

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت برق نیروگاه برق وزارت نیرو بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد خطبه های نماز جمعه بیرجند دهه کرامت زلزله سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین از تخصیص ۴۳۵ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای اجرای طرح‌های حوزه آب این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، منصور ستوده بعدازظهر امروز -پنج‌شنبه ششم اردیبهشت- در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و سازمان‌های حوزه شهید بهشتی استان قزوین اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای یک شرکت ۱۰۰ درصد دولتی است و حاکمیت آب را در استان به عهده دارد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف این شرکت تأمین آب از طریق اجرای طرح‌های توسعه منابع آب از جمله احداث سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و خطوط آبرسانی است. مطالعات آبخوان دشت قزوین و همچنین حفظ و حراست از منابع آبی که شامل چاه‌ها، چشمه‌ها، قنوات، رودخانه‌ها و تأسیسات آبی می‌شود، از دیگر وظایف مهم و کلیدی شرکت آب منطقه‌ای به حساب می‌آید.

تکمیل آب‌رسانی از سد طالقان ۱۰ همت بودجه نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه چند طرح ملی مهم در استان توسط این شرکت در حال اجرا است، گفت: برای شمال و جنوب استان قزوین موضوع تأمین آب شرب و کشاورزی را برای افق ۲۰-۳۰ ساله ترسیم کرده‌ایم و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها بتوانیم استان را در تأمین آب شرب بیمه کنیم.

ستوده ادامه داد: یکی از این طرح‌های مهم آبرسانی از سد طالقان به شهرها و روستاهای استان است که اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است. فاز نخست این طرح با هدف تأمین آب شرب باکیفیت و پایدار برای شهرستان آبیک انجام شده و فاز دوم آن هم در دست اجرا قرار دارد.

وی از اتمام طرح ساخت سد مخزنی نهب خبر داد و گفت: سد شهید لشگری نهب پروژه دیگری است که با حجم مخزن ۱۲۰ میلیون مترمکعب و با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن در سال گذشته به اتمام رسیده و هم اکنون آماده افتتاح است.

دبیر شورای حفاظت از منابع آب استان قزوین با اشاره به وجود یک شبکه آبیاری مدرن در پایین‌دست این سد افزود: طول کانال اصلی این شبکه ۲۵ کیلومتر و طول کانالهای درجه یک و دوم آن ۹۰ کیلومتر است که ۷ کیلومتر ابتدایی کانال اصلی تکمیل و در حال بهره برداری است.

پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت سد بالاخانلو

ستوده همچنین به وضعیت احداث سد بالاخانلو اشاره کرد و گفت: سد بالاخانلو با ظرفیت ۳۸.۵ میلیون مترمکعب جهت تأمین بخشی از نیاز آب شرب ۵ شهر و ۳۰ روستای جنوب استان نیز بر روی رودخانه حاجی عرب در دست احداث است، اعتبار مورد نیاز این طرح بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد تومان است و در حال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی حدود ۸۵ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده و مساعدت وزیر نیرو امسال ۴۳۵ میلیارد اعتبار نقدی برای پروژه‌های حوزه آب استان قزوین تخصیص داده شده است.

کد خبر 747912

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد