Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره یه اینکه مبلغ سود سهام عدالت سال ۹۶ نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت، گفت: امکان ثبت شماره شبا برای وراث مشمولین متوفی در چند روز آینده مجددا از طریق دفاتر پیشخوان صورت می‌گیرد. سید جعفر سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص تعداد افرادی که تابحال به سامانه سهام عدالت مراجعه و شماره شبا ارائه کرده‌اند بیان کرد: از ۲۴ تیر ماه که سامانه سهام عدالت برای دریافت شماره شبا از مشمولین بازگشایی شده به‌طور میانگین روزانه ۳ تا ۴ هزار نفر به این سامانه مراجعه و شبای خود را ارائه می‌کند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت باقیمانده که ۱۵ مرداد ماه است نهایتا ۴۰ میلیون نفر شماره شبای خود را به سامانه ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه تاکید کرد: با این وجود همچنان تکلیف سود و برگه سهام عدالت ۷ میلیون نفر از مشمولین سهام عدالت مشخص نیست.
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به اینکه سامانه سهام عدالت از ۱۵ مرداد ماه مجددا بسته خواهد شد، گفت: سامانه سهامت عدالت از ۱۵ مرداد مجددا بسته خواهد شد و تعیین و تکلیف سایر مشمولین که هنوز شماره شبای خود را تا این زمان ارائه نکرده‌اند پس از تصمیم شورای عالی اصل ۴۴ مشخص می‌شود.
سبحانی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در دفاتر پیشخوان برای ثبت‌نام از وراث مشمولین متوفی عنوان کرد: به علت ناهماهنگی‌هایی که در دفاتر پیشخوان منتخب برای ثبت‌نام وراث مشمولین برای دریافت سود پیش آمده بود این ثبت‌نام موقتا از دو هفته گذشته متوقف شد و پس از انجام جلسات و کلاس‌های توجیهی برای دفاتر در روز‌های آتی مجددا وراث می‌تواند برای ثبت نام و دریافت سود به این مراکز مراجعه کنند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش‌بینی شما از سود سهام عدالت در سال ۹۶ چقدر است است، گفت: طبعیتا تا زمانی که سود شرکت‌های موجود در سهام عدالت مشخص نشود نمی‌توان پیش‌بینی از سود سهام عدالت در سال ۹۶ داشت، ولی این قول را به سهامداران می‌دهیم که سود سال ۹۶ از سال ۹۵ بیشتر خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سهام عدالت مشمولان متوفی وراث سود سهام شبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود و از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست.

او افزود: گروسی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد و مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شود و بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم. بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند و ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

کد خبر 848661 برچسب‌ها محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه هسته‌ای - انرژی

دیگر خبرها

  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان