Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نخستین جلسه شورای راهبردی هیأت‌های اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان با حضور مسئولان ادارات و مدیران کانون‌های بسیج نواحی و مناطق آموزش و پرورش و با هدف پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری و بررسی ابعاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و پایه گذاری سیاست‌های امر به معروف و نهی از منکر همچنین سازماندهی استفاده از فضای مجازی در بین فرهنگیان استان قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام قاسمی نیا معاون سواد آموزی استان و مسئول کارگروه پیگیری مطالبات رهبری از آموزش و پرورش طی سخنانی در این جلسه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ اردیبهشت امسال، بیانات معظم له را چراغ راه آینده آموزش و پرورش خواند و همه افراد را به تأمل در فرمایشات ایشان دعوت کرد.
محمدرضا شکوریان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم نیز با اشاره به برگزاری اولین جلسه این شورا تصریح کرد: برنامه جلسات هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان به صورت فصلی برگزار می‌شود که زمینه اصلی کار این شورا گزارش کارگروه‌ها و امورات جاری بسیج فرهنگیان می‌باشد.
وی همچنین با اشاره به کارگروه‌های مختلفی که در این شورا دارای مسئولیت هستند، نقش بسیج فرهنگیان را در روشنگری و پیگیری منویات مقام معظم رهبری بی بدیل و حائز اهمیت خواند و افزود: برنامه جلسات به کانون‌های بسیج فرهنگیان ابلاغ و از این پس با جدول زمان بندی ارائه شده برگزاری آن رنگ و بوی تازه تری به خود خواهد گرفت.
برنامه ریزی جهت خرید اقلام و لوازم التحریر اسلامی ایرانی، برنامه ریزی جهت استفاده از معلمان تراز انقلاب و ایجاد آمادگی و شناسایی آنان و برنامه ریزی جهت انجام اردو‌های جهادی و فعالتر شدن کارگروه‌ها در آن بخشی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
شورای عالی هیئت‌های اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان قم شامل چهار کارگروه پیگیری مطالبات رهبری از آموزش و پرورش، کارگروه امر به معروف، کارگروه سند تحول و کارگروه فضای مجازی می‌باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت از میزبانی ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی البرز توسط آموزش و پرورش این استان تا به امروز خبر داد و بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۱۲ مرکز اسکان موقت و هشت مرکز رفاهی با ۷۵ اتاق برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته و از روز ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲، میزبانی مسافران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۶۸ نفر در قالب ۱۵۵ خانوار توسط پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان البرز، پذیرش و اسکان داده شده‌اند، گفت: ۱۲ فروردین ماه آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود. همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به نشانی eskan.medu.ir برای خدمات رزرو و پذیرش غیرحضوری فعال است.

کد خبر 6062748

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است