Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لحاظ کردن سختی کاردر آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: تفکیک ادارات کل آموزش و پرورش شمال و جنوب استان، موجب تسهیل مشکلات فرهنگیان در استان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه شب(۱۰ مرداد) در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: به تنهایی و به کمک دولت نمی توان در حوزه آموزشی موفق بود بلکه باید از خیّرین مدرسه سازان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: فرهنگیان استان کرمان از پرچمداران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بوده اند وا ستان کرمان از نطر فرهنگی دارای افراد ارزشمندی هست و تعدا زیادی از شهدای کرمان، از شهدای آموزش و پرورش بوده اند.

 

زاهدی با اشاره به اینکه دنبال آن هستیم سختی کار که از آموزش و پرورش حذف شده، مجدد برگردد، افزود: پیگیری رتبه بندی فرهنگیان، تفکیک ادارات کل آموزش و پرورش استان جنوب و شمال استان که موجب تسهیل مشکلات فرهنگیان می شود و مساعدت مالی به اردوگاه دانش آموزی شهر راور از جمله مطالبات استان است.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلی شورای اسلامی گفت: 189 مدرسه در قالب 712 تخریبی در شهر کرمان و راور استان کرمان وجود دارد که انتظار داریم در این زمینه جهت بازسازی مدارس، اعتبارات لازم دیده شود.

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کنکور۹۷ همایش دولت سیاسی اخبار خراسان جنوبي روزنامه های ورزشی اردبیل طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی محمدمهدی زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان