Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@04:17:49 GMT

حمید هیراد: خیلی‌ها تلاش می‌کنند من دیگر نباشم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۴۹۲۱

حمید هیراد: خیلی‌ها تلاش می‌کنند من دیگر نباشم

رویداد۲۴ کنسرت حمید هیراد سه‌شنبه شب نهم مرداد در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

این کنسرت پس از حاشیه‌هایی که در هفته‌های اخیر برای حمید هیراد ایجاد شد، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به هنر را به خود جلب کرد.

برخی از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و منتقدان حوزه موسیقی از مهمانان ویژه‌ این کنسرت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع نمایندگان رسانه‌های به دیدن این کنسرت آمدند تا درباره اجرای زنده او قضاوت کنند.

در هر دو سئانس، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی صندلی خالی نداشت. اجرا از همان ابتدا با انرژی آغاز شد و هیراد سعی داشت تمام قطعه‌ها را به بهترین شکل بخواند. خواندنِ هیراد و انرژی او تلاشی برای پایان دادن به تمام حاشیه‌های هفته‌های اخیر بود.

هیراد در بخشی از کنسرتش خطاب به حاضران گفت: خیلی‌ها تلاش می‌کنند که من دیگر اینجا نباشم. کمی مهربان باشیم و عشق بورزیم. بدی‌ها را کنار بگذاریم. کسی از فردا و یک ساعت بعد خود خبر ندارد. تا زمانی که زنده‌ایم خوبی کنیم. اهل دورویی و خودنمایی نیستم. در این دو سال مرا شناخته‌اید. این صدا و تن برای من نیست، برای آفریدگار است که خودش می‌داند چگونه راهنمایی کند. به افتخار خدای ما.

هیراد که در تلاش بود شبی پرانرژی را برای دوستدارانش به نمایش بگذارد، در بخش‌های مختلف برنامه با تعظیم در برابر حضار با کنایه به اتفاقات روزهای گذشته و با لبخند می‌گفت: صدای من رو می‌شنوید؟!

از نکات مهم این کنسرت حضور پدر و مادر حمید هیراد در سالن و چگونگی تقدیر او از آن‌ها بود. هیراد خطاب به حاضران در سالن گفت: با خودم عهد بستم که هر جایی که میرم این حرف رو بزنم، ولی نه از این بالا.

او سپس از از صحنه پایین آمد و ادامه داد: چقدر خوب است که مقیاس اندازه‌گیری انسانیت ما پول، مقام و شهرت نباشد. خداوند برای مقیاس انسانیت چنین چیزی قرار نداده است. یک شانه هست، یه مرد هست، معنای واقعی مرد که وقتی از همه دنیا بریدید، پناهتون می‌شود. در شادی‌ها و در غم‌هاتون به تنها کسی که فکر می‌کنید همین انسان و همین فرشته است. نام زیبایش را می‌برم؛ به اندازه دینی که به گردنمون داره براش دست بزنیم؛ به افتخار پدرامون.

سپس هیراد به سمت پدرش رفت و او را در آغوش کشید.

هیراد در ادامه در تمجید از مادرش گفت: فرشته‌ای هست که هیچ وقت در زندگی‌ ما تکرار نمی‌شود. اگر دوستش دارید صبح که از خواب بیدار می‌شوید، دست‌ او ببوسید، پای او را ببوسید. به افتخار مادرامون.

او سپس به سمت مادرش آمد و در مقابل او زانو زد و مادرش را در آغوش کشید.

شاید کنسرت شب گذشته حمید هیراد پایانی بر حاشیه‌های پلی‌بک خواندن او در کنسرت قبلی او و شروعی دوباره در عرصه موسیقی باشد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 موسیقی کنسرت هیراد پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است