Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@07:11:36 GMT

فعالیت در زمینه پرورش ماهی در قفس

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۴۹۴۶

فعالیت در زمینه پرورش ماهی در قفس

مجوز نصب و راه‌اندازی چهار قفس پرورش ماهی از سوی جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان اخذ شد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب اظهار کرد: «جهاد دانشگاهی یک نهاد پژوهش‌محور است که باید در تمامی پروژه‌های کاربردی ورود پیدا کند و آنها را با تحقیق و پژوهش در بین مردم ترویج کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت‌الله میرمرادزهی افزود: «در صنعت شیلات سیستان و بلوچستان پروژه‌های کاربردی بسیاری در راستای سیاست‌های اقتصاد مقامتی در حال اجراست که از جمله آنها می‌توان به پرورش آبزیان و ماهی در قفس اشاره کرد؛ این طرح‌ها به‌ دلیل نوپا بودن نیازمند ورود جدی جهاد دانشگاهی برای ترویج هر چه بیشتر آنها بر پایه اطلاعات علمی است».

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان تصریح کرد: «تاکنون در طرح نوپای پرورش ماهی در قفس جهاددانشگاهی ورود پیدا کرده و مجوز نصب و راه‌اندازی چهار قفس پرورش را نیز اخذ کرده؛ امیدواریم با ورود جدی‌تر جهاددانشگاهی به این طرح در فاصله کوتاهی این قفس ها وارد مدار شوند».

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، میرمرادزهی با اشاره به تصویب سند جامع شیلات سیستان و بلوچستان گفت: «انتظار داریم ظرفیت های ارزشمند پژوهش محور جهاد دانشگاهی در دیگر طرح های شیلاتی استان همچون کشت و پرورش میگو نیز نمود کند تا با ترویج و اشتغال‌زایی در آنها بخشی از محرومیت سیستان و بلوچستان جبران شود».

منبع: مهر

انتهای پیام/4056

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان