Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: از کتک کاری های پدرم خسته شده ام، او آن قدر عصبی و پرخاشگر است که بر اثر کوچک ترین موضوعی من و مادرم را زیر مشت و لگد می گیرد و به شدت با هر وسیله ای که جلوی دستش باشد ما را کتک می زند. این بار هم با لوله آب به جانم افتاد که ...

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دختر 16 ساله ای که از ناحیه دست و پا و صورت دچار جراحت شدیدی شده بود و تقاضای معرفی به پزشکی قانونی را داشت، به کارشناس و مشاور اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: اولین فرزند یک خانواده پنج نفره هستم و با داشتن دو خواهر کوچک تر زندگی پرتلاطمی را می‌گذرانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم مردی بداخلاق و تعصبی است و به خاطر عقاید خاص اش، روزگار ما را تلخ کرده است به طوری که سر کوچک ترین مسئله ای مادرم را کتک می زند و او نیز به دلیل همین رفتارهای خشن، چندین بار خانه را ترک کرد اما با وساطت بزرگ ترهای فامیل بازگشت. مادرم صبر و تحمل زیادی دارد چرا که تمام تلاش خود را برای موفقیت من به کار می برد.
با وجود مشاجره و درگیری هایی که در خانه داشتیم، در مدرسه تیزهوشان پذیرفته شدم و در مقطع متوسطه اول به تحصیلاتم ادامه دادم. اما یک سال قبل در حالی که آمادگی ازدواج نداشتم پدرم مرا به زور به عقد پسری درآورد که در شهرستان کار می کرد و بعد از مراسم عقدکنان مجبور بودم به صورت تلفنی با همسرم در ارتباط باشم. این موضوع باعث شد از درس خواندن کمی غفلت کنم و در درس ریاضی نمره خوبی نگیرم. این گونه بود که پدرم مرا به شدت کتک زد و مدام مرا سرزنش می کند. او حتی به خواهر کوچکم نیز رحم نمی کند و به جای نوازش او، با کمربند، بدنش را کبود می کند و این گونه مهر پدری را به دختر خردسالش نشان می دهد.
با دیدن این وضعیت چندین بار تصمیم گرفتم به بهزیستی مراجعه کنم اما به خاطر مادرم پشیمان شدم چرا که او همه سختی ها را فقط به خاطر من و دو خواهرم تحمل می کند و بارها گفته اگر به جای ما، سه پسر می داشت سال ها قبل، ما را نزد پدرم رها می کرد و به خانه مادرش می رفت. پدرم آن قدر مغرور و از خود راضی است که حاضر نشد حتی یک بار به روان شناس یا مرکز مشاوره مراجعه کند و تحت درمان قرار بگیرد.
او می گفت من هیچ نیازی به درمان و مشاوره ندارم و همه چیز را خودم می دانم. شرایط زندگی در خانه پدرم به سختی و مشقت می گذشت تا روزی که پدرم، مادرم را زیر مشت و لگد گرفت و من خودم را جلوی مادرم انداختم تا از کتک خوردن او جلوگیری کنم اما پدر بی رحمم مرا به شدت کتک زد و دست ها و پاهایم را کبود کرد. این جا بود که تصمیم گرفتم به پزشکی قانونی بروم تا بتوانم مدرکی داشته باشم اما مادرم به خاطر ترس از پدرم راضی به این کار نیست و معتقد است که اگر پدرم بویی از ماجرا ببرد روزگار ما را سیاه خواهد کرد و ...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن شوهردار از پسر 17 ساله همسایه باردار شد / شوهر این زن عقیم بود! +عکس

معاون وزیر صنعت دستگیر شد؟!

عروس چشم عسلی فقط از داماد تمکین نمی کرد

قبری که در پی زلزله سرپل ذهاب دهان باز کرد / داخل این قبر حیرت آور بود!

تعرض مدیر شیطان صفت به عروس جوان فردای ماه عسل

دستگیری خدیجه 16 ساله بخاطر همخوابی با مردان وحشی + عکس

هیچ کس حاضر نشد برای آبروی تازه عروس تهرانی سوگند بخورد!

وقتی گنده لات محله عاشق دختر همسایه شد

فوتبالیست تهرانی چطور آلت دست شد! / او فقط شهرت می خواست!

اولین فیلم از لحظه خودسوزی مرد عینکی در رشت + تصاویر

تجاوز به زن 81 ساله در حمام+عکس

قتل پدر شیطان صفت توسط 3 دختر /این مرد هر 3 دخترش را آزار می داد

 تجاوز وحشیانه به یک دختر توسط دوستان نامزدش + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents پزشکی موفقیت اخبار حوادث عصبی کتک مشت لوله آب من عکس دختر قتل جوان فیلم تجاوز کیفری زن جوان ایران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسس حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح روز پنجسنبه پس از طی دوره ای بیماری در گذشت. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900226

دیگر خبرها

  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: «پدرم خودش را نکشت ، می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید»