Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@17:37:56 GMT

سرقت جواهرات گرانبها از عمارت یک ثروتمند انگلیسی +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۴۹۸۵

سرقت جواهرات گرانبها از عمارت یک ثروتمند انگلیسی +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند سارق نقاب دار در روز روشن توانستند مقداری جواهرات و عتیقه جات به ارزش بیش از 1 میلیون یورو را از عمارت یکی از ثروتمندان انگلیسی به سرقت ببرند. ویدئویی که منتشر شده است این سارقان را در حال خارج کردن اشیاء قیمتی از داخل عمارت  " کریستوفر ایوانز" نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش پلیس هنگامی که سارقان وارد این عمارت سی اتاقه شده بودند کریستوفر به همراه همسرش " آنه ایوانز" (صاحبان عمارت) و سگ شان به پیاده روی رفته بودند.

این سرقت در تاریخ 9 جولای و در دهکده ای " بایبری" در شهرستان گلاسترشر انجام شد. پلیس تعداد سارقان را چهار نفر اعلام کرده است. از اشیاء با ارزش مسروقه می توان به چهار شمعدان نقره ای جورج سوم، یک گردنبند از جنس طلا و مقادیری الماس، طلا  و یاقوت تاج پادشاهی متعلق به اواخر قرن 19 میلادی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: عمل غیرانسانی راننده مردم آزار در روز بارانی! +فیلم 

همچنین سارقان  یک حلقه انگشتر طلای 18 عیار الماس نشان، یک گردنبند با طلای 18 عیار مزین شده با چهار مروارید و یک النگوی طلای الماس نشان متعلق به همسر این مرد انگلیسی را به سرقت بردند. ارزش جواهرات دزدیده شده بیش از 1 میلیون یورو تخمین زده شده و احتمال می رود سارقان با استفاده از یک خودروی  آئودی نقره ای یا خاکستری اقدام به این سرقت کرده باشند.

گفتنی است؛ پلیس محلی انگلیس تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

سرقت از عمارت مرد ثروتمند انگلیسی در روز روشن!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس سرقت دزد سوئد جواهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد