Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@16:45:01 GMT

فرار دختر جوان آن خانه شیاطین / 4 جوان و من تنها بودیم !

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۴۹۹۸

حوادث رکنا: 24 سال از خدا عمر گرفته است، میل زیادی به این که داستان زندگی اش را بازگو کند نشان نمی دهد. اعتقاد دارد داستان زندگی و اعتیاد او مثل فیلم هندی هاست و شاید خیلی باور کردنی نباشد هر چند او آن را تجربه کرده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با کمی مکث می گوید: تا زمانی که درس می خواندم باور خانواده ام این بود که دختر فقط باید درس بخواند و سرش در لاک خودش باشد تا زمانی که در خانه را یک جوان اهل زندگی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزها گذشت و من دیپلم گرفتم.
در این گیر و دار بودم که خواستگاری از اقوام برایم آمد و من هم چون از بچگی او را می شناختم دوست داشتم شریک زندگی ام باشد. در ذهن خود نقشه هایی کشیده بودم اما خانواده ام بهانه های مختلفی آوردند و با این که شش بار به خواستگاری ام آمد اما خانواده ام جواب رد به او دادند.
زهره 24 ساله که زندگی جدیدی را در کمپ ترک اعتیاد بانوان تجربه می کند افزود: رد کردن مرد آرزوهایم بهانه ای برایم شده بود، مدت زیادی نگذشت که افسردگی به سراغم آمد و آدم گوشه گیر و بی حوصله ای شدم، ای کاش آن روزها پایم می شکست و از خانه بیرون نمی رفتم. به بهانه های مختلفی برای این که حال پدر و مادرم را بگیرم با دوستانم بیرون می رفتم ولی آن روز تنها رفتم که یکی از همسایه های محل سکونتم مرا دید و به خانه خودش دعوت کرد و هرگز فکر نمی کردم به لانه خانمانسوزی پا می گذارم.

دختر جوان سری به تاسف تکان داد و افزود: نمی دانم چه شد! انگار عقلم را از دست داده بودم و سفره دلم را جلوی زن همسایه باز کردم. او بلند شد و مقداری وسایل آورد و مرا دعوت به مصرف مواد کرد و گفت تو را آرام می کند، ابتدا ترس وجودم را گرفت اما او گفت که فکر بد نکن، این مواد گیاهی است و آرام بخش و من هم شروع به کشیدن کردم و در چشم به هم زدنی وابسته آن شدم و هر روز به خانه همسایه می رفتم و او برای من بساط مواد به اصطلاح آرام بخش را مهیا می کرد. یک ماه مهمان بساط زن همسایه بودم و یک روز که برای مصرف مواد گیاهی به خانه اش رفتم گفت: تمام شده و باید تهیه کنم اما موجودی ندارم و من برای او مبلغی کارت به کارت کردم اما وقتی زمان کشیدن شده بود دیگر آن مواد قبلی نبود و گفت عطاری گفته این مواد بهتر است.

زهره ادامه داد: در یک چشم بر هم زدن با تغییر مواد من یک معتاد Addicted کریستالی شدم و هر تایمی را پیدا می کردم تا در خلوتم کریستال مصرف کنم، پدرم به دلیل این که روحیه ام را از دست داده بودم برای من حقوق ماهانه ای در نظر گرفته بود که همه آن ها دود می شد.
یک روز وقتی پدر و مادرم در خانه نبودند در آشپزخانه شروع به مصرف مواد کردم و در حال مصرف بودم که پدرم از راه رسید و مرا در آن شرایط دید. آن روز کتک مفصلی خوردم و بعد از آن گیر دادن ها بیشتر شد حتی چندین بار پدر و مادرم برای ترک دادن من اقدام کردند اما فایده ای نداشت و من بهانه رد کردن خواستگارم را جلوی آن ها مطرح می کردم و دیگر فکر کنم از من خسته شدند و مرا به حال خود رها کردند.
مدتی گذشت که شبانه از خانه زدم بیرون و به منزل همسایه رفتم البته او از محله ما رفته بود و در حاشیه شهر زندگی می کرد. یک ماه مهمان او بودم البته باید از جیب می خوردم و هر چه طلا و پول نقد داشتم را به زن همسایه دادم و در قبال آن مواد دود کردم. پول و طلاها که تمام شد برای تامین هزینه مواد به پیشنهاد زن همسایه برای او مواد می فروختم و از درآمد آن مواد تهیه می کردم و هر روز در سیاهی اعتیاد بیشتر گم می شدم. مدتی را هم به همین شکل با بدبختی ام سپری کردم تا این که همین ساقی مواد پیشنهادی شوم برای تامین هزینه مواد مصرفی ام مطرح کرد، در حالی که معتاد بودم اما حتی فکر این کار را به ذهنم راه نداده بودم چه رسد به این که بخواهم آن را عملی کنم. او نقشه اش را تا جایی پیش برده بود که حتی قصد داشت مرا در اختیار چهار جوان قرار دهد و همان طور که ذره ذره مرا در دام اعتیاد گرفتار کرد در منجلاب فساد هم غرق کند و من باز هم شبانه از آن خانه شوم فرار Escape کردم و به خانه یکی از دوستان دوران تحصیلم پناه بردم و او برای من خواهری کرد و مرا به اورژانس اجتماعی معرفی کرد و سپس به کمپ آمدم و دوران ترک را سپری کردم و اکنون که با شما صحبت می کنم جشن سه سالگی پاکی خود را تجربه می کنم.
صحبت هایش را این طور به پایان برد که اعتیاد من فقط یک بهانه بچگانه بود و باعث شد من پنج سال از بهترین روزهای زندگی ام را در سیاهی اعتیاد بگذرانم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام 3 مرد خشن در زندان بجنورد + عکس

راز کبودی های وحشتناک در بدنش عروس جوان / داماد در شهرستان بود!

خودکشی دختر 19 ساله تهرانی در خانه مجردی

زنم در آغوشم اوردوز کرد! / گقتگو با دزد خانه های قلهک تهران + فیلم و عکس

زن شوهردار از پسر 17 ساله همسایه باردار شد / شوهر این زن عقیم بود! +عکس

معاون وزیر صنعت دستگیر شد؟!

عروس چشم عسلی فقط از داماد تمکین نمی کرد

قبری که در پی زلزله سرپل ذهاب دهان باز کرد / داخل این قبر حیرت آور بود!

تعرض مدیر شیطان صفت به عروس جوان فردای ماه عسل

دستگیری خدیجه 16 ساله بخاطر همخوابی با مردان وحشی + عکس

هیچ کس حاضر نشد برای آبروی تازه عروس تهرانی سوگند بخورد!

وقتی گنده لات محله عاشق دختر همسایه شد

فوتبالیست تهرانی چطور آلت دست شد! / او فقط شهرت می خواست!

اولین فیلم از لحظه خودسوزی مرد عینکی در رشت + تصاویر

تجاوز به زن 81 ساله در حمام+عکس

قتل پدر شیطان صفت توسط 3 دختر /این مرد هر 3 دخترش را آزار می داد

 تجاوز وحشیانه به یک دختر توسط دوستان نامزدش + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents معتاد Addicted آشپزخانه منزل فرار Escape اخبار حوادث اعتیاد خراسان جنوبی زندگی داستان شوم عکس دختر قتل جوان فیلم تجاوز کیفری زن جوان ایران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار