Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی واحد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی همایش نکوداشت فرماندهان ارشد دفاع مقدس اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل سعی دارد تا با همکاری نیروهای انتظامی و نظامی و ادارات و نهادهای مختلف استان، همه ساله برای فرماندهان ارشد دفاع مقدس استان مراسم نکوداشت و تجلیل برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همایش نکوداشت امسال برای تجلیل از زحمات و مجاهدت های فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت سرداران «مصطفی اکبری» و «رحیم نوعی اقدم» در هفته دفاع مقدس برگزار می شود افزود: تجلیل از الگوها و اسوه‌های ایثار و جهاد و شهادت به نوعی یک سرمایه گذاری فرهنگی محسوب می‌شود که باید از این ظرفیت عظیم فرهنگی بهره کافی و وافی را برد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد

در آستانه شهادت علامه شهید مرتضی مطهری، بزرگ معلم انقلاب اسلامی و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی، ویژه برنامه‌های تجلیل از معلمان، مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه و سراسر این نیرو برگزار شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزای دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، این آیین که با حضور جمع زیادی از فرماندهان و رزمندگان ستاد فرماندهی نیرو در تهران و با ویژه برنامه تقدیر از فعالان و مروجان علوم و معارف دینی و عقیدتی سیاسی در بخش اساتید، مربیان و مدیران همراه بود به صورت زنده در اجتماع سراسری رده‌های نیروی زمینی سپاه پخش شد.

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در آغاز این مراسم با اشاره به حجم نیرو و گستردگی جغرافیای مأموریتی نیروی زمینی سپاه، اجرای برنامه‌های تحکیم و ارتقای بصیرت و علوم و معارف دینی و عقیدتی سیاسی در این نیرو را به لحاظ ابعاد کیفی و کمی بی نظیر توصیف کرد.

معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه اعزام بیش از ۳۰۰۰ روحانی به یگان‌های مرزی، مشاوره چهره به چهره، کلاس‌های قرآنی، پاسخ به پرسش‌ها و ابهامات شرعی، دینی، سیاسی و عقیدتی، برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی، کلاس‌های تفسیر و اخلاق، آموزش سربازان در دوره‌های آموزشی، اجرای دوره‌های ویژه بسیجیان طرح امنیت را بخشی از فعالیت‌های جاری عنوان نمود که این روند رابطه مستقیمی با تقویت توانمندی معنوی، بصیرتی و اعتقادی نیروی زمینی و در نتیجه تقویت نیروی انسانی و ابعاد کیفی و کمی مأموریت‌ها داشته است.

حجه الاسلام گنجعلی اهتمام به امور قرآنی از جمله برگزاری با کیفیت مسابقات قرآن، محافل انس با قرآن، برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی ویژه چهره‌های قرآنی و اهتمام به حفظ قرآن را از دیگر برنامه‌های نیروی زمینی سپاه عنوان کردند که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات با حمایت فرماندهان و مسئولین این نیرو در قالب قرارگاه قرآنی اجرا می‌گردد.

آیت‌الله سید صمصام الدین قوامی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم، نیروی زمینی سپاه را در اجرای برنامه‌های معنوی و بصیرت افزایی از رده‌های برتر سپاه خواند و گفت: برنامه‌های قرآن محور و قرآن بنیان این نیرو برکات بسیار ارزشمندی را به دنبال داشته است.

وی افزود: فرماندهان سپاه و رزمندگان سپاه سلمانی و سلیمانی و وعده خدا هستند و در دفاع از اسلام درنگ نکرده و نمی‌کنند و از این رو ملایک به آنان فخر و مباهات می‌کنند.

قوامی با اشاره به فاصله گرفتن بخشی از اعضای جامعه بشری از آموزه‌های ناب دینی و الهی خاطر نشان کرد: تمدنی که اساس آن بر قتل و غصب است، ماندنی نیست.

وی با اشاره به رابطه عقیده در تار و پود زندگی خاطر نشان کرد: عقیده‌ای که در زندگی و نظام و جنگ و صلح و معاشرت و اقتصاد و فرهنگ جریان نداشته و تأثیری نداشته باشد، این فایده‌ای ندارد.

در پایان این آیین و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه و سردار سرتیپ پاسدار نوری جانشین نیروی زمینی سپاه، با لوح تقدیر و اهدای جوایزی از تعدد ۱۴۰ نفر از فرماندهان، مدیران و مسئولان، اساتید، معلمان و مربیانی که در اجرای برنامه‌های عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه نقش و تأثیر ویژه داشته اند، تجلیل و تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم